Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Oferta flyere

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Daca ati citit ghidul nostru despre cum sa faceti un fluturas, stiti deja elementele de baza ale asamblarii unui fluturas. Intrebarea reala este cum faceti ca fluturasul dvs. sa fie suficient de clar astfel incat spectatorii sa ia masuri? Aceasta postare va va arata cum sa proiectati un fluturas care nu poate fi ignorat.

Oferta flyere – sfaturi utile pentru flyere personalizate

  1. Utilizati zonele luminoase si intunecate ale unui flyer pentru a oferi contrast

Acest lucru va ajuta la atragerea atentiei spectatorului. Incercati sa plasati text usor pe o zona intunecata a unei fotografii.

  1. Echilibreaza modul in care puneti elementele grafice

Nu vei vrea ca posterul tau sa fie aglomerat. Intrebati-va: “Fiecare element are loc sa respire?” si reglati pana cand raspunsul este da.

  1. Luati in considerare adaugarea unei margini

Frontierele creeaza un cadru pentru continut si pot ajuta flyerul sa iasa in evidenta de oriunde este plasat.

  1. Adaugati contrastul cu dimensiunea fontului, stilul si culoarea

Ca regula generala, nu utilizati mai mult de doua fonturi intr-un document. In schimb, utilizati greutatea fontului pentru a diferentia sectiunile de text – multe fonturi ofera optiuni bold, obisnuite si usoare pentru greutatea fontului. Folosirea culorii, a tuturor elementelor de contrast si a caracterelor italice atrage atentia si asupra anumitor puncte ale unui mesaj.

  1. Pastrati textul simplu si corect, in special pentru titluri si subtitluri.

Puteti alege un antent simplu si de impact. Daca nu va descurcati puteti apela la echipa care se ocupa de print pentru conceperea mesajului.

  1. Aliniati elementele pentru un aspect echilibrat

Daca sunteti serios in ceea ce priveste proiectarea unui flyer excelent, luati in considerare utilizarea unui sistem de retea. O grila consta, desigur, in intersectarea liniilor verticale si orizontale (adica randuri si coloane), adesea bazate pe proportii optime pentru dimensiunea documentului.

Incercati sa aliniati continutul textului dvs. in centrul documentului pentru un aspect placut simetric. Sau, aliniati textul spre dreapta sau spre stanga, cu o margine care functioneaza cel mai bine cu alte elemente grafice.

  1. Incercati regula treimilor

Regula treimilor este atunci cand defalcati imaginea sau documentul in ansamblu in treimi pe orizontala si pe verticala. Plasarea celor mai importante informatii poate ajuta la structurarea textului si graficii.

Adaugarea de elemente text sau grafice la oricare dintre punctele intersectate poate avea ca rezultat  un flyer foarte bun.

  1. Asigurati-va ca plasarea continutului este deliberata

Aceasta nu inseamna ca anteturile,  imaginile si elementele grafice precum bannerele trebuie sa fie aliniate intre ele. Asigurati-va ca orice abatere de la o aliniere stanga / dreapta / centru este deliberata si logica.

  1. Nu reduceti puterea culorilor

Culoarea poate spori vizual un mesaj si poate ajuta la evidentierea anumitor puncte ale acelui mesaj. Culorile evoca, de asemenea, emotii care va pot sustine tema globala.

Incercati sa utilizati culori similare sau complementare pe tot parcursul unui document pentru a oferi o experienta vizuala consistenta pentru spectatori.

  1. Verificati Adobe Color sau Paletton

Primul are o biblioteca mare de exemple populare de culoare, care functioneaza bine impreuna, iar ambele servicii permit utilizatorilor sa construiasca exemple personalizate.

  1. Utilizati fotografiile cu rezolutie maxima pe care le puteti folosi

Daca incarcati fisiere imagine cu rezolutie redusa, probabil veti avea probleme atunci cand vine vorba de imprimare. Cel mai bun lucru este sa utilizati fotografii care au fost salvate la 300 ppi (pixeli pe inch). Pentru a afisa fluturasii pe web, de obicei, 150 ppi este suficienta.

Proiectati documentul de imprimare pentru a se incadra perfect

Majoritatea imprimantelor nu sunt capabile sa tipareasca continut chiar la marginea hartiei. Acest lucru poate avea drept rezultat o margine alba in jurul continutului dvs. Pentru a obtine un design care se extinde pana la margine, va trebui sa utilizati o tehnica numita bleeding.

Bleedingul este un proces in care va extindeti designul dincolo de granitele unei piese finite, marind dimensiunea documentului. Apoi hartia este taiata dupa imprimare pentru a va asigura ca cerneala merge pana la marginea hartiei.

Tempera - outwards
To Top