Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Notesuri magnetice

Tempera - inwards

DETALII SI PRETURI

 

Notesuri magnetice – In momentul in care demarezi o campanie publicitara si consideri ca ai nevoie de ceva nou si interesant te poti promova cu notesuri magentice acestea fiind cele mai bune solutii pentru ca sunt asteptate de toata lumea. Cand spunem ca sunt asteptate ne referim la faptul ca aceste produse sunt cu adevarat dorite de toti oamenii care primesc obiecte promotionale si probabil ca ar prefera mai degraba un notes magnetic decat un tricou si sigla ta.

Notesuri magnetice – avantaje

Cei mai multi nu isi cumpara notesuri si carnetele tocmai pentru ca stiu ca exista toate sansele sa primeasca astfel de produse promotionale ceea ce inseamna ca le vei da ceea ce isi doresc. Este greu sa nimeresti in fiecare campanie exact ceea ce si-ar dori grupul tinta sa primeasca, insa iti garantam ca utilizand un notes magnetic sau o agenda personalizata, un carnetel alaturi de un instrument de scris vei reusi sa obtii ceea ce iti doresti si brandul tau va ajunge mai repede la sufletele cumparatorilor si potentialilor clienti.

De asemenea este de mentionat si faptul ca notesurile personalizate magnetice sunt obiecte foarte utile si sunt la fel de apreciate ca si stickurile USB pe care le oferi in campanii chiar daca nu sunt la fel de complexe si de scumpe. Atunci cand ai un buget limitat nu este necesar sa apelezi la obiecte cu un pret mai ridicat cand ai la indemana notesurile si carnetelele. Nu este necesar sa cumperi notesuri de dimensiuni mari ci trebuie doar sa personalizezi frumos un notes magnetic pe care sa il oferi. Daca vrei sa maresti putin investitia tot ce iti recomandam este sa incerci sa adaugi si instrumente de scris notesului si cu siguranta vei descoperi ca efectele dorite au loc mai repede decat crezi.

Notesurile magnetice sunt unele dintre cele mai bune solutii prin care poti sa iti faci brandul cunoscut.

Pe notesuri  se pot include si datele de contact si de indentificare ale firmei, cat si detalii despre un anumit produs sau serviciu. Acestea pot fi incluse atat la nivelul copertilor cat si pe paginile interioare, intr-o varietate de dimensiuni si pozitii.
Se pot utiliza culorile de brand fie pentru inscriptii fie pentru coperti.

Pentru realizarea unor astfel de agende personalizate trebuie sa se tina cont de numarul de pagini, dimensiune, tipul de hartie si materialele utilizate pentru coperta, tipul legarii, includerea datei sau eliminarea acesteia, tipul de agenda, etc.

Majoritatea acestor elemente vor determina costul agendei personalizate.

Tempera - outwards
To Top