Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Modele de flyere publicitare

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Flyerele sunt considerate cele mai bune instrumente de promovare atat ca si efect dar si ca raport rezultat pret cum arata si studiile din domeniu. Numai 10 secunde este perioada in care persoanele primesc un astfel de material si decid daca il vor pastra sau nu. Flyerele trebuie sa raspunda in 10 secunde la trei intrebari.

Peste jumatate din persoanele care primesc flyere cauta in ele promotii sau noutati. Un flyer care are continut strict informativ sau numai descriptiv cu scopul de a prezenta e sortit esecului. Rata de esuare pentru campanii in cazul persoanelor care nu respecta toate aceste aspecte va creste in momentul in care nu este asigurata distributia optima pentru materiale.

Pentru mai multe detalii, modele si preturi  click aici

Modele de flyere publicitare

Pentru mai multe informatii accesai paginile fluturasi, flyere si pliante, despre pliante si materialele publicitare.

Fonturile si grafica utilizate ar trebui sa contina si elemente pentru design artistic si un volum de scris sau un mesaj ar trebui sa fie analizate cu atentie. Nu folositi acelasi flyer in mai multe promotii si incercati sa nu enumerati nici liste lungi de servicii, de preturi si de produse. Pentru descrieri va recomandam brosurile ori pliantele si nu flyerele. De asemenea este recomandat ca promovarea pentru noile produse prin flyere sa se faca in mod constant pe tot parcursul anului. Clientii apreciaza si firmele active in comunicare. Flyerele au rolul de fideliza clientii care deja exista insa se recomanda sa nu repetati campaniile si mesajele, culorile din flyere pentru ca publicul se poate plictisi.

Sunt tot mai multe procese care au nevoie de o buna conexiune la internet si de un calculator. Sunt si lucruri mai simple care au inca un efect interesant si care nu trebuie ignorate iar in aceasta categorie vom include si metodele pentru reclama care implica inamanarea de pliante, de flyere si de brosuri. E vorba despre materialele publicitare care sunt alcatuite din cel mult una sau doua coli in format A4 in general, care sunt indoite si pe care exista si posibilitatea de a imprima text ori diverse imagini.

Termenii care descriu asemenea materiale pentru reclame se refera la faptul ca dupa ce destinatarul examineaza informatiile tiparite poate considera ca pliantele sunt sau nu relevante si merita sau nu sa fie pastrate. Ceea ce face a flyerele sa fie atractive ca si metode de reclama este simplitatea lor. Tot ceea ce ar trebui sa faceti este o serie de actiuni care nu sunt complicate deloc. Prima actiune este cea de a concepe un mesaj si o grafica ce se vor imprima pe flyere. Operatiunile se pot face de catre persoane care au o minima cunostinta in domeniu insa pot sa fie incredintate si profesionistilor.

Modul in care distribuiti flyerele este foarte important. Va recomandam sa alegeti si punctele de distributie strategice astfel incat flyerele sa ajunga la grupurile tinta.

Tempera - outwards
To Top