Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Materiale promotionale – sfaturi

Tempera - inwards

Cu cat veti oferi mai multe obiecte promotionale, mai utile si mai interesante realizate in asa fel incat sa ramana timp indelungat in vizorul targetului cu atat vor capta mai mult atentia asupra serviciilor, prodselor si companiei. In naumite cazuri, obiectele promotionale pot sa produca o imagine negativa asupra brandului, si acest lucru este cauzat de cele mai multe ori de unul dintre motivele urmatoare.

Cititi mai multe despre materiale promotionale.

1Renumele producatorului – materialele provenite de la producatori si furnizori necunoscuti sunt de obicei de o calitate indoielnica. Se pot distruge usor si acest lucru face ca obiectivele stabilite prin intermediul distribuirii de obiecte promotionale sa nu fie atinse.

Imprimarea defectuoasa – setarile gresite ale echipamentelor de imprimare sunt un factor care diminueaza calitatea inscriptionarii pe materialele promotionale.

Calitatea cernelii –  utilizarea tusurilor de calitate slaba duce la scaderea durabilitatii imprimarii.

Uscarea si tratarea suprafetei –  o uscare defectuoasa genereaza deteriorarea suprafetei imprimare. Netratarea suprafetei cu solutii speciale speciale va constitui o printare de slaba calitate.

Costul produsului – de obicei in acest domeniu pretul este un indicator relevant pentru calitate. De exemplu, un pix ieftin nu va putea sa pastreze intacta inscriptia pe perioade lungi de timp si nu va rezista foarte mult din punct de vedere al functionalitatii practice.

Rezolutia – transmiterea unui fisier grafic realizat la o rezolutie mai mica de 300dpi va afecta calitatea inscriptiei.

Uzura – frecarea in mod repetat a obiectului personalizat va face ca elementele distinctive ce il scot in evidenta fata de un obiect obisnuit sa dispara.

Tempera - outwards
To Top