Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Materiale promotionale personalizate

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

DETALII SI PRETURI

 

 
Credeti sau nu, produsele promotionale detin cheia pentru a cuantifica performanta fiecarui mediu de marketing pe care il utilizati. Cum? Hai sa trecem prin cateva din aspectele esentiale ale performantei in ceea ce priveste modul in care poti folosi o varietate de produse promotionale si cadouri de afaceri pentru a-ti pastra cinstit publicitatea.

Materiale promotionale personalizate – avantaje

Ce anume sunt produsele promotionale?

Pe scurt, acestea produsele pe care puteti adauga numele companiei si / sau logo-ul dvs. si utiliza pentru a va imbunatati stocul de clientii actuali si potentiali. Destul de simplu, daca vad sau aud numele dvs. si sunt constienti de dvs. pentru mai mult de 5-30 secundele de care au nevoie pentru a vedea brosura dvs., pentru a va auzi publicitatea prin radio, pentru a va vedea pop-ul pe Facebook sau pentru a vedea publicitatea in reviste sau ziare , atunci aveti un anumit nivel de abilitate. Asta e ceea ce este atat de grozav in ceea ce priveste produsele promotionale – acestea au puterea de a spori dramatic capacitatea.

Cu cat este mai rezistenta marca dvs., cu atat mai eficienta va fi marketingul dvs. si publicitatea!

In timp ce produsele promotionale in sine sunt in general considerate a fi orice element util care contine un logo de companie, un nume sau un mesaj publicitar, cele mai bune produse promotionale nu vor identifica doar marca, ci genereaza rezultate masurabile, atata timp cat sunt respectate aceste patru reguli:

Acestea trebuie sa fie adecvate audientei. Nu are nici un rost sa oferi \ carti de vizita la copii mici sau stick-uri USB la un club atletic, atunci cand sticlele de sipper sau prosoapele de antrenament ar fi mult mai potrivite.

Ele trebuie sa aiba un mesaj eficient de marketing – o chemare clara la actiune care sa le spuna oamenilor ce sa faca, unde sa mearga si de ce ar trebui sa se deranjeze.

Acestea trebuie sa faca apel la perspective orientate, calificate. In loc sa incercati sa comercializati la “toata lumea”, alegeti in schimb piata dvs. tinta, unde o gasiti si ce motive \ convingatoare ar putea fi.

Acestea trebuie sa fie date la timpul potrivit. Singura diferenta dintre salata si gunoi este calendarul – este acelasi lucru cu impactul dvs. de marketing.

Cei mai buni consilieri de produse de promovare din lume sunt cei care pot si ii vor ajuta pe clientii lor sa stapaneasca acesti patru factori ai promotiilor de succes, folosind produse promotionale si cadouri de afaceri.

 

Produsele promotionale sunt atat de eficiente datorita capacitatii lor de a ajunge in fata pietei tinta si apoi sa ramana acolo (in cele mai multe cazuri si mai ales daca cele patru reguli de mai sus sunt respectate).

Luati in considerare acest lucru atunci cand utilizati posta. Studiile au constatat ca, prin includerea unui cadou sau a unui produs promotional, rezultatele pot fi majorate cu pana la 75% atunci cand vine vorba de deschiderea si citirea articolului respectiv. Acest lucru este deosebit de bine de stiut atunci cand vine vorba de prospectarea de noi clienti de catre profesionisti de vanzari.

Odata ce articolul dvs. de corespondenta este deschis si citit, produsul promotional continua sa functioneze, creand publicitate continua, pe langa un sentiment pozitiv cu privire la compania dvs. Este un memento tangibil care ramane mult timp dupa ce scrisoarea a fost depusa. Este vorba despre marketingul rezidual.

Dupa ce scrisoarea dvs. de vanzari sau vizita la clientul respectiv a trecut, materialulde tip stick sau pixul de calitate este folosit de mai multe ori, imprimand in continuare imaginea companiei si memoria pozitiva asociata cu aceasta in mintea destinatarului. Frecventa expunerii si costul redus pe afisare reprezinta ceea ce face ca produsele promotionale sa fie extrem de valoroase ca instrument de marketing.

 

Daca trimiteti materiale de tip stick cu un mesaj de imprimare pe ele si fiecare lot are 100 de destinatari, mesajul este vazut de 100 de ori.

Daca dai unei persoane o cana de cafea cu sigla si mesaj pe ea, de fiecare data cand cana este folosita, spalata si pe durata fiecarei bauturi, imaginea este afisata. Daca cineva bea cafeaua cu altii, acest lucru creste si expunerea.

 
Agende 2019 | Agende 2019 personalizate | Agende personalizate 2019 | Calendare 2019 | Clendare de birou 2019 personalizate | Calendare de perete personalizate 2019 | Calendare triptice 2019 | Personalizam agende 2019 | Personalizare agende 2019 | Personalizari agende 2019 | Pret agende 2019

Tempera - outwards
To Top