Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Mape personalizate

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Ati postat deja toate lucrarile dvs. de design grafic online, deci cine are nevoie intr-adevar de un portofoliu imprimat, oricum? Cu toate acestea daca faceti o mapa personalizata foarte buna veti avea o supriza uriasa in momentul in care veti vedea ce efect are.

Spre deosebire de portofoliile online, portofoliile fizice pot avea un impact mai mare in anumite situatii. Deoarece acestea sunt obiecte fizice care ocupa spatiu, clientii le pot redescoperi, chiar si dupa ce le-au pus in stoc (mult timp dupa ce au sters portofoliul dvs. Web din marcajele lor). Cu cat aveti mai multa grija si efort depus pentru a face portofoliul dvs. de imprimare grafica sa arate bine, cu atat va fi mai bine pentru clienti.

Mape personalizate – sfaturi utile

Luati in considerare urmatoarele exsfaturi pentru portofolii tiparite de la designeri grafici din intreaga lume. Artistii care le-au creat s-au dus mai departe si mai departe pentru a arata lumii nu numai capacitatea lor de a proiecta, ci si capacitatea lor de a gandi in afara casetei.

  1. Prezentati-va ca o marca

Focalizarea portofoliului  ar trebui sa fie intotdeauna munca dvs. si rezultatele pe care le creati, nu neaparat ca persoana, dar totusi trebuie sa aveti o anumita prezenta in aspectul portofoliului dvs. Cea mai buna strategie este sa va prezentati ca un brand. Acest lucru nu inseamna ca trebuie sa dezvolti un nou “nume de marca” – numele tau propriu poate fi foarte bun.

Puteti sa va transformati numele intr-un logo care ii permite sa fie reprodus pe tot cuprinsul portofoliului, pentru a contribui la constientizarea marcii. Un simbol poate reprezenta mult mai mult pentru un potential client decat pentru numele si informatiile de contact. O mapa personalizata poate face ca munca ta sa fie concept de mare amploare.

Branding-ul, de asemenea, demonstreaza unui client ca sunteti capabil sa construiti si sa mentineti identitatea marcii, ceea ce inseamna ca puteti face acelasi lucru pentru ei.

Portofoliile tipografice tiparite sunt legate de impresie.

In acest exemplu, artistul si-a transformat portofoliul intr-o revista, lucru pe care oamenii il rasfoiesc deseori, citesc si chiar il pastreaza la masa de cafea. Prezentandu-si activitatea in acest format, designerul grafic transmite un mesaj pozitiv publicului despre lucrarea sa. Un magazin are, de obicei, un design profesional si o fotografie de calitate profesionala, prin prezentarea portofoliului sau ca o revista, el spune publicului ca munca sa este de o calitate comparabila. Si ce client ar putea contesta aceasta afirmatie atunci cand au dovada chiar in fata lor?

Toata lumea vorbeste mereu despre importanta primelor impresii, dar nimeni nu mentioneaza vreodata cat de importante pot fi doua impresii. Nimic nu invinge acel moment in care va uimiti si incantati complet audienta prin surprinderea lor cu un element nou. Imaginati-va ca portofoliul dvs. spune publicului o poveste despre lucrarea pe care o faceti.

2. Redefiniti ce poate fi un portofoliu

Poate ca un portofoliu va va permite sa va prezentati munca intr-o lumina pozitiva. Deoarece forma portofoliului insusi este maleabila, ar trebui sa se schimbe pentru a se potrivi muncii dvs., nu invers. Portofoliul imprimat ar trebui sa ia o forma care sa va ajute la imbunatatirea ideilor si identitatii dvs. ca artist.

In acest exemplu, artistul isi arata modelele arhitecturale pe o foaie mare de hartie, care foloseste o pliere eleganta pentru a crea un pachet elegant. Acest tip de prezentare are sens pentru un designer de arhitectura, deoarece clientii lor sunt obisnuiti sa priveasca planuri.

3. Spune povestea din spatele muncii tale

Amintiti-va ca oamenii care vad portofoliul dvs. vor fi mult mai putin familiarizati cu munca voastra decat dumneavoastra. Doar pentru ca ceva arata bine nu inseamna ca clientii dumneavoastra vor sti ce cauta sau cum au ajuns acolo. Includeti aceste detalii in portofoliul dvs., astfel incat clientul dvs. sa aiba o anumita perspectiva asupra muncii dumneavoastra.

 

Tempera - outwards
To Top