Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Importanta pliantelor

Tempera - inwards

Majoritatea oamenilor considera ca pliantele sunt doar niste hartii cu informatii inutile, dar adevarul este altul. Pliantele au un rol foarte important. Prima impresie este cea care conteaza si de aceea aspectul pliantelor esye dat de formatul care nu ia ochii si ne face sa citim continutul.

Pentru mai multe informatii despre pliante si pretul acestora vizitati pagina Oferta pliante.

1Aspectul unui pliant e important pentru ca oamenii trebuie sa fie atrasi de aspectul exterior pentru a vedea interiorul, desi, nu am zis-o noi ci altii mult mai priceputi: o carte nu se judeca dupa coperti.

Pliantele ofera publicului posibilitatea de a vedea noutatile si ofertele unei firme, au rolul de a promova un eveniment sau o serie de evenimente si de a invita publicul la actiune. Pliantele publicitare sunt cel mai des folosite in campanii de relatii publice.

Costurile sunt reduse in comparatie cu promovarea media si permit analizarea publicului. Doar 40% din populatie beneficiaza de primirea pliantelor in cutia postala. Pentru locuitorii marilor orase nu este o surpriza sa gaseasca cutia postala plina de pliante si brosuri. Indiferent din partea cui vin pliantele sunt cel mai eficient canal de promovare.

Fenomenul de distribuire a pliantelor in cutiile pentru scrisori se numeste letterbox marketing si este considerat un canal foarte eficient de promovare pentru retail.

Pliantele raman una din cele mai eficiente metode prin care se atrag clientii.

Pliantele nu vor disparea niciodata ca mijloc de publicitate. Chiar daca pe unii nu ii intereseaza informatia isi fac oricum o impresie generala despre serviciul sau produsul pentru care se face reclama.

Pliantele au ca principal scop informarea grupului tinta si nu trebuie sa fie lungi si plictisitoare. Creativitatea este o calitate ce nu trebuie sa lipseasca dintr-un pliant de succes. Sansele sunt mici ca un produs fara reclama sa sensibilizeze publicul, dar acesta poate fi canalizat cu ajutorul obiectelor promotionale oferite potentialilor clienti.

 

Tempera - outwards
To Top