Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Importanta culorilor in reclame

Tempera - inwards

O reclama este vazuta ca un stimul. Acesta trebuie sa treaca de tipare psihologice pentru a atrage atentia si pentru a influenta perceptia. Feisgnetul isi poate petrece mult timp si poate sa ia diverse decizii pentru a gasi un mod de a exprima ideea pirncipala cat mai relevant.

Cititi mai multe despre printarea posterelor.

1Folosirea culorilor in reclame este de obicei este o alegere foarte importanta mai ales ca culorile pot avea un imact foarte important asupra oamenilor. Statul de origine al potentialilor cumparatori de exemplu poate influenta culorile preferentiale ca de exemplu, tendinta chinezilor spre culori metalice si auriu. Preferintele si stilul de viata pot influenta care culori sunt favorizate.

Culorile vii primare ca rosu si albastru folosite impreuna cu linii albe reprezentative pentru o viata activa. Exista numeroase culori populare folosite in reclame si anumite situatii care pot fi folosite.

Albastrul este una din cele mai des utilizate culori si se aplica in mai multe situatii. Este buna atunci cand se vand bunurireci sau inghetate. Are tendinta de a oferi un sentiment de onestitate si sinceritate si poate sa fie benefic pentru brandurile care doresc sa castige incredere.

Rosu este a doua culoare preferata dupa albastru. Este cea mai calda culoare posibila pentru marketing, semnificand de cele mai multe ori actiune.

 

Tempera - outwards
To Top