Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Greseli la alegerea obiectelor promotionale

Tempera - inwards

Alegerea de materiale si obiecte promotionale nu este o activitate usoara asa cum pare la prima vedere. O alegere gresita duce si la pierderi financiare importante.

O alegere reusita va va adue toate beneficiile care vor maximiza profitul. Adevarul este ca sunt foarte multe companii care se lasa prinse de potentialele beneficii pe care le aduc diverse obiecte promotionale si cad foarte usor in capcana unor greseli comune. In loc sa se obtina beneficii de pe urma campaniilor promotionale, se va obtine insuccesul lor.

Studiile arata daca alegem obiecte promotionale potrivite vom avea o serie de avantaje esentiale: recunoasterea brandului, o metoda ieftina prin care puteti sa ajungeti la un public larg, expunerea publiitara pentru o perioada lunga de timp, etc.

Este important sa analizati corect publicul tinta pentru alegerea unor obiecte promotionale. In mod cert alegerea obiectelor promotionale pentru bucatarie nu va satisface un grup format din barbati. Cunoasterea audientei este esentiala. Obiceiurile, stilurile si preferitnele clientilor va ajuta sa alegeti cele mai bune obiecte promotionale. Studiile arata ca alegerea obiectelor promotionale este o prioritate chiar si atunci cand depaseste bugetul. E mai bine sa platiti in plus pentru o rentabilitate a investitiei decat sa o pierdeti. Nu uitati ca clientii doresc un obiect promotional util nu unul ieftin. Pe de alta parte exista si o tendinta de a comanda obiecte scumpe care uneori nu se justifica. Va trebui sa gasiti un echilibru. Produsul ales va trebui sa se potriveasca si cu planul de marketing, cu valorile companiei si cu marca. Nu este totul chiar atat de simplu. Un produs promotional pe care il alegeti pentru o companie mica de IT poate sa fie de exemplu un USB personalizat. De asemenea se recomanda sa evitati produsele cu preturi mici pentru ca riscati sa va loviti de capcane mari precum chipuri recicltate sau stickuri personalizate cu o capacitate falsa.

Tempera - outwards
To Top