Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Flyerele si brosurile

Tempera - inwards

Pentru realizarea unei brosuri corecte corecte in primul rand se strang idei si exemple. La fel ca la orice material printat pe care planificati pentru productie, o buna idee ar fi sacautati borsuri asemanatoare. Pentru a va obisnui cu stilurile, grafica si modurile de exprimare puteti utiliza un mode pentru a crea propria brosura.

Cititi mai multe despre flyere.

Atunci cand o mare parte a vanzarilor se obtine ca urmare a vanzarilor directe, fara interventia unei a treia persoane, rolul flyerelor si pliantelor este esential.

Importanta acordata brosurilor este o caracteristica pentru majoritatea afacerilor din domeniul turismului intern si international, precum si a produselor turistice oferite. timp ce marii tour-operatori sunt exceptii in ceea ce priveste ponderea vanzarilor directe, motivele pentru care isi concentreaza eforturile asupra brosurilor sunt cu totul altele.

Materialele imprimate sunt concepute pentru a informa clientii, pentru a stimula cererea pentru anumite produse si pentru a facilita cumpararea si utilizarea acestora. O mare parte din flyere si borsuri venite din turism contin si cereri de rezervare in vederea facilitarii actului de cumparare si reprezinta baza oricarui contract de prestari servicii intre operator si turist.

Brosurile indeplinesc rolul de instrument de acces si cumparare efectiva.

Inainte de a incepe un rpoiect faceti un brainstorming si luati in considerare in primul rand vlumul de informatie care trebuie adaugat.

Tempera - outwards
To Top