Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Flyere

Tempera - inwards

 Realizarea de flyere este o etapa importanta in orice campanie

Cititi si despre brelocuri.

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Echipa Tempera Advertising ofera pliante in format clasic A5, A6, A4/3  dar si flyere cu decupaje atipice si adecvate mesajului publicitare pe care doriti sa il transmiteti.

Pentru realizarea flyerelor recomandam suport de hartie 120-200 gr/mp lucios fara textura sau mat. Flyerele nu necesita  in mode neaparat finisaje suplimentare avand un caracter mai mult informativ.

Flyerele sunt cel mai eficient instrument de promovare atat ca efect cat si ca raport cost/rezultat, asa cum arata studiile sociologice din domeniu.

10 secunde este perioada de timp in care cel care primeste un astfel de material hotaraste daca il va pastra sau nu. Flyerul are datoria de a rasounde in aceste 10 secunde la 3 intrebari: cine? Ce? De ce?

Pentru mai multe informatii accesati paginile brosuri si flyere, textul in productia publicitara si atragerea atentiei publicului.

70 -80% din cei care primesc flyere cauta in acestea o noutate sau o promotie. Prin urmare, un flyer cu un continut strict informativ sau descriptiv, in scop de prezentare este socat esecului. Iar rata de esuare a campaniei celod care nu respecta aceste doua aspecte se amplifica printr-o distributie necorespunzatoare a flyerelor.

Grafica si fonturile utilizate trebuie sa contina elemente de design artistic, iar volumul de scris si mesajul trebuie analizate cu atentie. Nu folositi un flyer pentru mai multe promotii si nu enumerati o lista lunga de produse, preturi si servicii. Pentru descrieri sunt recomandate brosurile sau pliantele.

Recomandam ca promovarea vamzarilor prin flyere sa se faca constant pe parcursul unui an. Clientii apreciaza firmele vii si active in comunicare. Flyerele au si rolul de a fideliza clientii deja existenti, dar nu trebuie repetate aceleasi campanii, culori sau mesaje in flyerele din urmatoarele campanii.

Cateva exemple de flyere realizate de echipa noastra:

Pentru a vedea oferta noastra de flyere click aici.

Suntem oamenii epocii in care traim, oamenii cibernetizarii masive. Tot mai multe obiecte si procese au au nevoie de conexiune la internet si de calculator. Lucrurile simple au inca efect si nu trebuie ignorate, si in aceasta categorie intra si modalitatea de de reclama care implica inmanarea de pliante, foi volante, fluturasi, flyere, si toti termenii se refera de fapt la acelasi lucru. Acesti termeni fac referire la materiale publicitate formate din maxim o coala sau doua, format A4, impaturita s care se imprima cu diverse imagini si texte. Terminologia care desemneaza astfel de materiale pentru reclama se refera la faptul ca odata ce destinatarul examineaza informatiile tiparite poate sa considere ca pliantul este relevant si merita pastrat, sau nu, caz in care il arunca.

Cititi si despre Sfaturi realizare flyer, Importanta flyer si Totul despre flyere.

Ce face ca o foaie volanta sa fie atractiva ca si modalitate de reclama? Simplitatea ei. Tot ce trebuie facut sta intr-o serie de actiuni deloc complicate. Prima actiune este aceea de concepere a textului si graficii ce vor fi imprimate pe flyere. Operatiunea se poate face de catre persoane cu cunostinte minime in domeniu, dar poate sa fie incredintata si profesionistilor in publicitate.

La fel de important in cazul flyerelor este modul in care le inmanati. Alegerea punctelor de distribuitie dintr-o localitate este o alegere strategica si trebuie sa fie bine gandita la fel ca si redactarea pliantelor. Intersectiile cu trafic pietonal maxim, diverse obiective care au tangenta cu campania publicitara etc. tocmai pentru ca este implicata o persoana care trebuie sa ofere, imploca un act uman si are un impact diferit fata de cel al vizionarii unui videoclip la televizor. Daca flyerele fac reclama unui produs cosmetic  faptul ca o domnisoara draguta si bine machiata ofera pliante este un detaliu care va spori eficienta reclamei. Modeul de a face reclama cu ajutorul pliantelor si flyerelor este unul foarte simplu ce se realizeaza fara cheltuieli majore si cu un impact publicitar mare. Multumita simplitatii si raportului calitate pret foarte avantajos flyerele sunt prima modalitate de reclama pe care majoritatea antreprenorilor care sut la inceput de drum in afaceri o adopta pentru initiative lucrative care demareaza si au nevoie de o buna publicitate cu costuri minime.

 

 

 

Realizarea de flyere este o prima etapa intr-o campanie de publicitate indiferent de domeniul de activitate. Urmatoarea etapa la fel de importanta este distributia fluturasilor. Distributia poate fi: stradala, la cutiile postale si la manerul usii. Fie ca realizezi o campanie de publicitate pentru anumite produse, fie ca vrei sa faci reclama unui magazin, sau ca esti in campanie electorala apeleaza cu incredere la flyere si la firma noastra pentru a le realiza. Asa cum este important mesajul de pe flyere, este important ca mesajul sa ajunga la persoanele vizate intr-o maniera creativa si inedita. De aceea, folosirea intr-o campanie a flyerelor iti poate garanta succesul din prisma faptului ca mesajul ajunge acolo unde ti-ai propus. Consultand oferta noastra de flyere, faci alegerea cea mai buna! Asigura-ti succeesul prin flyere!

Tempera - outwards
To Top