Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Flyere publicitare modele

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Flyerele sunt elemente de publicitate foarte eficiente pentru afacerea pe care o aveti. Pentru ca scopul lor sa fie indeplinit va trebui sa aveti in vedere si cateva caracteristici foarte importante. Calitatea textului, calitatea materialelor si pozitionarea textului pe un flyer, toate sunt elemente de care trebuie sa tineti cont.

Unul dintre jucatorii importanti de pe piata de prodcutie publicitara si prin digital, cu experienta de 10 ani in domeniu, recomanda pliantele de prezentare ca un instrument de marketing pentru ca ele asigura o buna intelegere a serviciilor oferite de companii intr-o maniera simpla.

Pentru mai multe informatii accesati paginile sfaturi de marketing si publicitate, sfaturi pentru pliante si flyere si cum sa avem campanii reusite.

Pentru mai multe detalii, modele si preturi  click aici

Flyere publicitare modele

Fiti scurti si concisi. Intr-o lume unde reclamele apar la orice colt sub forma de flyere sau de afise si panouri, atentia publicului este foarte usor de castigat dar este tot atat de usor de pierdut in special daca mesajele sunt lungi. Aveti grija ca setul de flyere sa contina mesaje scute dar clare si cat mai simplu de descifrat si de retinut. Ele nu trebuie sa includa toata istoria companiei ci numai informatiile esentiale.

Daca persoanele care sunt interesate vor mai multe informatii puteti sa puneti pe flyere numarul de telefon si adresa ori site-ul companiei tale.

Informatiile organizate in casete, puncte cheie sau infografice sunt mult mai simplu de citit si in plus aceste metode de a evidentia mesajele dau un aspect cat mai sofisticat flyerelor.

Ar trebui sa va ganditi la un slogan atragator pentru flyerele pe care le aveti. Acesta trebuie sa fie interesant si sa va reprezinte intr-un mod pertinent afacerile. Citind sloganul clientii trebuie sa inteleaga ce servicii ofera compania ta.

Gaditi-va si la cinci beneficii pe care compania le aduce clientilor si includeti-le in flyere incercand sa le listat intr-un mod cat mai proeminent si mai usor de observat. Aceasta este o modalitate foarte rapida de a transmite clientului toate motivele pentru care ar trebui sa aleaga serviciile oferite de companie.

Gasiti si o metoda sa descrieti ceea ce ofera compania in asa fel incat sa va pozitionati afacerea deasupra competitiei.

Nu lasati interlocutorii sa se plictiseasca. Aveti grija sa adoptati un ton cat mai activ in mesajul de pe fyere si nu unul pasiv. Indemnati posibilii clienti sa afle cat mai multe despre serviciile pe care le ofera compania si incercati sa il determinati cu ajutorul mesajelor scurte cum ar fi apeleaza acum sau accesati acum site-ul nostru, sa interactioneze.

Tempera - outwards
To Top