Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Flyere preturi mici

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Crearea sau imprimarea unui mediu de comunicare nu ar trebui sa fie tratata superficial. Astfel, crearea unei brosuri de publicitate trebuie sa faca obiectul unei reflectii reale. Acest lucru este esential daca doriti sa stapaniti si sa optimizati comunicarea dvs. de afaceri. Aveti nevoie de ajutor pentru proiectarea unui flyer? Tempera Advertising va ofera toate sfaturile de care aveti nevoie pentru a proiecta o brosura publicitara in cel mai bun mod.

Flyere preturi mici – sfaturi utile 

Inainte de a explica in detaliu cum sa creati un prospect publicitar, va fi intotdeauna interesant sa reamintim rolul si importanta acestui mijloc de comunicare.

Ce este un fluturas?

Pentru a incepe, sa ne amintim exact ce este un fluturas.

Flyerul este un mediu de comunicare in general cu o singura pagina spre deosebire de pliant.

Daca nu foloseste un format universal, un flyer poate fi imprimat pe o foaie de hartie A5 sau A4, pliata in doua sau trei parti. Acest lucru ii permite sa aiba 4 sau 6 fete pe care sa prezinte informatiile.

Spre deosebire de un flyer, folderul personalizat va permite sa afisati o multime de informatii: imagine sau prezentare de produs.

Inainte de a explica in detaliu cum sa creati un flyer publicitar, este interesant sa reamintim rolul si importanta acestui mijloc de comunicare.

Ce este un pliant?

Foaia de publicitate este un mediu de comunicare cu mai multe pagini, care este pliat unul peste celalalt (de aici si numele prospectului).

Daca nu exista format universal, prospectul este adesea imprimat pe o foaie de hartie A5 sau A4, pliata in doua sau trei parti. Acest lucru ii permite sa aiba 4 sau 6 fete pe care sa prezinte informatiile.

Spre deosebire de un fluturas, folderul personalizat va permite sa afisati o multime de informatii: imagine sau prezentare de produs, extract de catalog etc.

Designul unui flyer este mult mai complex decat un fluturas. Si pentru un motiv bun, va trebui sa gestionati diferitele pagini ale suportului dvs. de comunicare, asigurandu-va ca este atractiv vizual.

Chiar inainte de a proiecta un flyer, va fi important sa enumerati in mod clar toate informatiile pe care doriti sa le vedeti in el. Fireste, informatiile citate vor depinde de scopul si destinatia prospectului.

Un prospect contine tot felul de informatii:

  • Adresa firmei
  • Contacte
  • Sigla companiei
  • Sloganuri
  • Prezentarea produselor si serviciilor
  • Tarife
  • Prezentarea companiei
  • Prezentarea unui eveniment
  • Vizualizarea produselor

Amintiti-va ca o brosura nu trebuie supraincarcata. Prin urmare, este necesar sa colectati informatiile esentiale pe care doriti sa le comunicati.

 

 

Tempera - outwards
To Top