Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Flyere pliante

Tempera - inwards

Vom lansa o serie de articole despre greselile care nu trebuie facute pe brosuri, pliante si fluturasi.

Flyere pliante – sfaturi utile si recomandari

Scopul acestui articol este de a prezenta cele mai bune practici pentru producerea celor mai bine vandute brosuri de vanzari.

Iata 10 sfaturi de retinut:

– este esential sa evidentiati informatiile pentru face ca ele sa fie mai usor de citit.

– textele trebuie sa fie prioritizate, astfel incat paginile sa poata fi scanate rapid.

– este necesar sa se optimizeze spatiul pentru a fi utilizat la maxim, fara a afecta lizibilitatea.

– trebuie sa puneti subtitrari pentru capturi de ecran si ilustratii.

– ar trebui furnizat un tabel de sinteza pentru a permite clientilor sa compare cu usurinta mai multe oferte.

– beneficiile pentru client trebuie sa fie evidentiate mai degraba decat functionalitatile produsului.

– este necesar sa cititi brosura ┬ási sa determinati greselile.

– textele duplicate ar trebui sterse si temele ar trebui grupate impreuna.

– nu ezitati sa definiti termenii tehnici continuti in corespondenta dvs., chiar daca sunteti un pedagog.

– este necesar sa se arate rezultatul final adus de produsul dvs. utilizatorului final.

Formatele principale ale documentelor comerciale

Flyerul este instrumentul ideal pentru a prezenta toate caracteristicile unui produs. Utilizarea sa este mai mult destinata site-urilor web (in format PDF) sau in timpul intalnirilor comerciale, in plus fata de o oferta. Pentru a realiza acest lucru, luati dimensiunea unei pagini A4 (minus marginile pierdute) si structurati textul si imaginile dvs. vizuale.

Este instrumentul pentru o informare masiva (concurs, marketing stradal, promovare …), formatul sau permite afisarea unui mesaj simplu si o acceptare usoara a pliantului de catre potentialii dvs. clienti. Pe de alta parte, nu ar trebui sa fie utilizat ca o fisa de produs deoarece nu ofera o imagine “serioasa” a produsului. Costul este relativ scazut.

Flyerele three-fold: ideale pentru a fi distribuite intr-un salon, la punctul de vanzare … Aceast tip de flyere permite sa prezentati produsele, marca in mod simplu si concis. Costul sau este relativ ieftin, dar planificati sa faceti cel putin 500 sau 1000 pentru a evita un cost unitar prea mare.

Cartea postala publicitara: acest instrument este inca foarte putin utilizat la noi, in timp ce este utilizat pe scara larga in SUA. Cu toate acestea, este un instrument foarte eficient pentru comunicarea pentru un produs sau serviciu clientilor.

Tempera - outwards
To Top