Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Flyere, pliante si alte materiale publicitare

Tempera - inwards

Productia publicitara este la indemana oricarei firme, iar costurile cu asemenea campanii sunt foarte mici comparativ cu reclamele radio sau TV. Reclama pe internet, pe Facebook si pe alte canale media nu trebuie sa fie singura strategie in campaniile de marketing. Oamenii nu pot sa stea tot timpul langa calculator si de aceea flyerele si pliantele sunt solutii foarte bune pentru a ii prinde in mediul offline.

Trebuie sa tineti cont si de faptul ca in momentul in care vi se ofera flyere oamenii sunt in miscare, ceea ce inseamna ca impactul flyerelor trebuie sa aiba loc din primele secunde altfel vor fi aruncate la primul cos de gunoi. Asta inseamna ca prima propozitie si cea mai importanta este scrisa cu font mare care se poate vedea clar. Primele mesaje pe care pesoana respectiva le vede sunt curciale deoarece il vor convinge sa se intereseze si sa afle mai multe detalii in ceea ce priveste ofertele, daca nu direct pe loc macar ma tarziu, pastrand si fluturasii pentru mai tarziu.

Grafica flyerelor si pliantelor este si ea foarte importanta. Sunt si pliante foarte colorate care au un design foarte bun insa pot sa genereze confuzii pentru cititori. Depinde mult si de actiitatea firmelor care isi fac reclama insa in general este mai utila o grafica foarte curata cu imagini clare impreuna cu un text foarte bine scris.

Costul flyereor difera tinand cont e marime daca este printat pe fata sau  pe verso. Cu toate acestea se va tine cont si de faptul ca modul in care sunt realizate printurile si materialele publicitare indiferent daca sunt pliante, flyere, afise, bannere, autocolant, carti de vizita, pot produse rezultate diferite.

Costul campaniilor de marketing are rolul de a genera venituri. Inainte de a se stabili un buget pentru crearea de pliante, flyere sau carti de vizita se calculeaza si comanda medie pe care un client o da.

Tempera - outwards
To Top