Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Flyere ieftine

Tempera - inwards

Indiferent daca infiintati un magazin sau cautati sa ajungeti la noi clienti, veti avea nevoie de un fluturas de afaceri atractiv si elegant.

Scopul principal al unui fluturas este de a atrage atentia; iar scopul secundar este de a converti vanzarile – prin informatii despre ofertele speciale sau despre detaliile unui eveniment, de exemplu. Sigur, acest lucru inseamna ca nu va fi o opera de arta pretioasa, dar puteti face in continuare un fluturas care arata incredibil in timp ce indeplineste ambele scopuri.

Cititi mai departe pentru a descoperi zece sfaturi profesionale pentru a proiecta un fluturas care sa utilizeze cat mai mult spatiul de imprimare mic si sa va ajute sa atrageti atentia de pe piata tinta. Cautati sablonul de fluturas perfect? Descoperiti gama imensa de modele elegante de la Tempera.

Flyere ieftine  sfaturi utile

Inainte de a ne distra cu lucrurile de design, haideti sa facem o verificare a realitatii in primul rand. Poate doriti sa va faceti un pliant dintr-o capodopera Michelangelo, dar, in mod realist, majoritatea oamenilor nu o vor vedea in aceasta lumina deloc.

Indiferent daca promovati o vanzare online sau o nunta in club, trebuie sa va amintiti ca fluturasul dvs. trebuie sa fie suficient de bine facut pentru a fi luat si citit. Informatiile de pe el trebuie sa fie suficient de clare si concise pentru a convinge persoana respectiva sa verifice magazinul dvs. sau sa participe la evenimentul dvs.

Prioritizarea functiilor inainte de a incepe proiectarea va va ajuta sa obtineti motorul de marketing. Desigur, designul joaca un rol semnificativ in conversia vanzarilor, dar nu este neaparat cel mai bine conceput fluturas care sa apese butoanele corecte.

Pastrati informatia concisa – editati continutul textului numai pentru informatiile esentiale si nu va lasati tentati sa spuneti mai mult decat este cazul. O perioada de atentie a cititorului de fluturasi este super-scurta tocmai de aceea nu ar trebui sa puneti foarte mult pe ele.

Asigurati-va ca informatiile sunt usor de citit – asigurati-va ca dimensiunile fonturilor sunt mari si pot fi citite. Si nu va fie frica sa lasati un antet mare si indraznet sa domine o mare parte a fluturasului.

Faceti detaliile de contact si alte informatii esentiale instantaneu accesibile – scrieti o adresa Web intr-o culoare ingrosata sau asigurati-va ca data si ora unui eveniment  sunt foarte vizibile.

Aplicati o atitudine WYSIWYG (ceea ce vedeti este ceea ce obtineti) – daca vindeti un produs, asigurati-va ca aveti o imagine a acestuia. S-ar putea sa para de la sine inteles, dar oferind cititorului un aspect vizual care sa insoteasca un element de text va ajuta flyerul dvs. sa transforme vanzarile mult mai usor. Inspirati-va de la acest flyer de vanzare elegant – fiecare element de text este insotit de o imagine simpla a produsului vandut.

Tempera - outwards
To Top