Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Flyere Bucuresti

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Toata lumea stie ca pliantele sunt o modalitate excelenta de a-ti face publicitate setului de servicii sau de produse. Cu toate acestea, in cazul in care mesajul tau nu va fi vazut, veti pierde rapid atentia pe care ai castigat-o printr-un design minunat.

 Flyere Bucuresti – sfaturi utile pentru a realiza cele mai bune flyere

Iata 15 sfaturi pentru a scrie un flyer eficient cu continut care sa poata lucra pe cont propriu.

  1. Pastrati informatii cat mai succinte

Probabil ati auzit statistici despre perioada de debut a flyerelor. Luati mesajul si editati-l pana la elementele cruciale pe care trebuie sa le transmiteti. Daca clientul are nevoie de mai multe informatii, il puteti directiona la adresa, numarul de telefon si site-ul dvs. Web.

  1. Organizati-va informatiile

Utilizati elementele de design care sa organizeze informatiile, casetele de text si informatiile infografice pentru a organiza informatiile in portiuni lizibile.

  1. Folositi un titlu complet

Incercati sa fiti cat mai clari si expliciti in titlu. Ar trebui sa fie interesant si pertinent pentru afacerea dvs. La citirea titlului, consumatorul ar trebui sa aiba o idee buna despre ceea ce faceti.

  1. Listati beneficiile

Ganditi-va la cel putin cinci beneficii pe care compania dvs. le ofera clientilor si enumerati-le intr-un mod cat mai interesant. Este un mod rapid de a spune consumatorului de ce ar trebui sa va aleaga.

  1. Invingeti competitia

Gasiti modalitati de a descrie ceea ce faceti, ceea ce va face o alegere mai buna decat concurenta.

  1. Corectati-va scrierea

Nu numai ca ar trebui sa va corectati fluturasul, dar trebuie sa aveti unul sau doi alti oameni la corectat. Un cuvant gresit sau un numar de telefon eronat ar putea face fluturasul tau fara valoare.

  1. Includeti un apel la actiune

Nu lasati cititorul sa fie inactiv. Evitati diateza pasiva, si invitati la actiune. Spuneti cititorului sa comande acum, sa sune acum sau conectati-va la site. Asigurati-va ca toti clientii stiu ca doriti sa interactioneze cu dvs.

  1. Evidentiati oferte speciale si bonusuri

Daca aveti specialitati sau reduceri, faceti acest lucru  vizibil in fluturasul dvs. Se adauga un stimulent pentru consumator a il determina sa interactioneze.

  1. Cunoaste-ti publicul

Faceti niste cercetari pentru a determina demografia publicului. Pastrati mesajul si tonul in conformitate cu tipurile de clienti pe care doriti sa ii contactati. Luam ca exemplu un fluturas care este scris numai pentru pasionatii de masini. Nimeni altcineva nu ar intelege jumatate din descriere, si e in regula. Cei care nu ar intelege probabil ca nu ar fi interesati sa cumpere masina.

  1. Utilizati numai informatii relevante

Asigurati-va ca clientul dvs. stie unde va aflati, cum sa va contactateze, ce tip de servicii faceti si alte informatii pertinente.

  1. Folositi testimonialele

Daca alegeti sa utilizati testimoniale, care sunt o modalitate excelenta de a comunica valoarea produselor sau serviciilor dvs., asigurati-va ca alegeti testimonialele care sunt scrise clar, profesionist si se concentreaza asupra detaliilor relevante ale afacerii dvs.

  1. Puneti-va informatiile de contact in partea de jos a flyerului

Salvati cel mai vizibil loc pentru titlu. Ultimul lucru pe care il vede cititorul, numele firmei si informatiile de contact, va ramane in mintea lor.

  1. Faceti fontul lizibil

Care este scopul tuturor acestor eforturi daca clientul nu poate fi citit? Alegeti un font lizibil si asigurati-va ca este la o dimensiune lizibila, de obicei nu mai mica de 10 puncte.

  1. Pune-te in locul clientului tau

Pentru a nu umple flyerul doar cu mesaje de marketing, gandeste-te ce ti-ar placea sa vezi ca si consumator. Ce ti-ar fi de folos si cum ai vrea sa fi abordat? Fii direct si practic.

  1. Utilizati cuvantul “Tu”

Folosind cuvintele “voi” sau “dvs.” indicati ca vorbiti direct cititorului, nu in mod abstract fata de niste necunoscuti “ei” sau “ele”.

Tempera - outwards
To Top