Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Elemente importante in afise

Tempera - inwards

Titlul unui afis trebuie sa iasa cat mai bine in evidenta. De multe ori titlurile apar in plan secund dupa slogan. Trebuie sa aveti in vedere si faptul ca titlul e cel care vinde si promoveaza produse si nu sloganul. Acesta trebuie sa fie scurt, concis, clar si de impact. Alaturi de design si de imaginile incluse afisul trebuie sa adapteze atentia cititorilor.

Feriti-va pe cat posibil de banal. Analizati cu atentie ce se creaza atat pentru acelasi serviciu sau produs, cat si pentru produse similare, ale concurentei. Ideea ar fi sa ganditi in afara cutiei si sa veniti cu o noutate. De asemenea, in conditiile in care produsele promovate sunt prezente intr-o piata deja saturata, nu le scoateti in prim plan ci incercati sa le scoateti la inaintare beneficiile aduse. In acest mod va veti diferentia categorii de concurenti creand acea propunere unica de vanzare.

Pentru ca munca sa nu fie in zadar afisul va tebui sa fie lipit acolo unde se afla in prezent publicul tinta pentru ca promovarea sa fie eficienta. De exemplu nu veti lipi afise care promoveaza evenimente dedicate studentilor in scoli generale pentru ca mesajul va ajunge direct la grupuri tinta diferite.

Tempera - outwards
To Top