Elemente de analizat inainte de a comanda promotionale

Cu obiectele promotionale va puteti promova mereu compania in mod unic, care sa va diferentieze. Fie ca sunt companii mici sau mari ele s=au prmovat macar o data cu un pix, tricou sau stick personalizat. Este important sa stim sa analizam si cateva elemente inainte de a comanda obiecte promotionale. Chiar daca sunt utilizate de zeci de ani si sunt traditionale, obiectele promotionale au un avantaj pe care nu il pot oferi si alte mijloace de publicitate. Ele functioneaza mereu. Nu depinde numai de unĀ  televozor ce poate fi oprit, de un ziar aruncat sau de accesul la intert. Cu toate astea nu este cazul sa ne grabim sa cumparam multe obiecte promotionale. Desi unele suntutile si bine concepute, va trebui sa existe si un obiectiv in spatele lor. Va trebui sa determinati daca este compania pregatita sa se promoveze cu materiale promotionale.

In primul rand va fi nevoie de un logo sau de o sigla. Desigur, de fiecare data asociem imaginea cu produsul in momentul in carevedem sigle cunoscute. Nu este musai necesar sa aveti un logo pe care sa il folositi zeci de ani ca in cazul marilor branduri dareste important sa fie suficient de bun pentru a fi imprimat pe materialele promotionale.

Un slogan bun va poate reduce cheltuielile si este foarte important pentru un brand de succes. Chiar daca nu reusim sa avem un slogan foarte ingenios e bine sa fim precisi si concisi pentru mesajul publicitar.

To Top