Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Despre standuri pentru pliante

Tempera - inwards

In cazul in care nu va permiteti un designer pentru  face carti de vizita, cataloage si pliante, nu utilizati grafica gratuita de pe internet. Lucrul acesta va transmite un alt mesaj clientilor decat vreti de fapt sa vreti sa transmiteti. Mai putin inseamna mai bine. Un mesaj clar, corect si util pe o hartie colorata pentru ca va pot aduce mult mai multe beneficii comparativ cu un element grafic utilizat de toti.

Cel mai important este de fapt modul cum sunt reprezentati. La standurile expozitionale se pot afla minim 3 persoane. In mod normal va trebui sa aveti o persoana care sa se ocupe de distribuirea cartilor de vizita ori a pliantelor in fata standurilor.

O alta persoana care stei toate informatiile despre produse ori pe serviciile dumneavoastra si cealalta care poate sa vanda. Personalul nu va trebui sa fie foarte insistent dar nici indiferent fata de persoanele care trec  pe langa stand.

Cu totii am observat ca la fiecare targ sunt cateva standuri unde nu se intampla nimic. Nu puteti avea nici o impresie despre ele si sunt monotone si nu cheama nimic in locul acela. Daca aveti deja facuti pasii deja explicatii pana acum in mod sigur standul nu are cum sa intre in categoria aceasta.

Veti mai avea de facut doar un sfat. Nu va trebui sa faceti investitii foarte mari pentru a face un stand expozitional interesant. Puneti in atentie produsele si oferiti detalii cu privire la serviciile dumneavoastra. Se pot utiliza  printuri de dimensiuni mari care imbrace mai multe obiecte decorative care creeaza o stare. Cel mai important element din stand e sigla firmei sau sigla brandului promovat care trebuie sa fie cat mai vizibila.

Tempera - outwards
To Top