Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

De ce sa folosim flyere?

Tempera - inwards

Cand vine vorba despre a organiza un eveniment special cum ar fi vanzarile, muzica, concertul si chiar deschiderea unui magazin trebuie sa fiti siguri de un lucru si anume ca veti capta atentia.

Sunt mai multe forme prin care puteti face reclama inclusiv radio, tv, ziare si reviste. Acestea pot sa implice costuri majore pentru firme si acestea vor descoperi ca este destul de greu si de complicat sa promoveze un eveniment special.

Unele medii de promovare folosite foarte des, uneori chiar si in fiecare luna sunt flyerele.

Tehnicile de advertising au evoluat foarte mult datorita cresterii economice si dezvoltarii retelei de social edia. Pentru multe firme retelele sociale ofera canale gratuite unde va puteti promova afacerile si unde sa isi prezinte ofertele.

Pe langa toate acestea mai sunt si flyerele pe care le puteti imparti pentru evenimente speciale. Flyerele ofera o sansa uriasa de a va prezenta afacerea: flyerele vor ajunge la fiecare persoana si pot sa fie impartite din usa in usa, pot fi inserate in ziare, pot fi distribuite pe strada sau pot fi date in magazine.

Daca va decideti sa va promovati afacerile sau evenimentele cu ajutorul unor flyere atunci trebuie sa fiti creativi. Veti vrea sa va faceti flyerele sa fie atractive dar sa scoata si mesajele in evidenta. Cele mai multe flyere au tendinta sa fie A4 sau A5 si pot sa fie imprimate pe ambele parti sau doar pe una si va ofera extra spatiu pentru a va trece mesajele. Un alt mod prin care puteti sa va faceti flyerele sa fie atractive este alegand un design care implica si indoituri.

Un alt mare beneficiu al flyerelor este natura lor tangibila. Cei mai multi cumparatori vor tine in mana flyerul si vor citi mesajul. Modul in care flyerele voastre snt proiectate si printate poate avea un impact asupra modului in care un client se decide sa cumpere de la voi. Flyerele va permit de asemenea sa beneficiati si de calitatea printurilor care poate face o mare diferenta cand vine vorba despre ceea ce percept clientii cand iau flyerul la citit.

Tempera - outwards
To Top