Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum se creaza un afis publicitar de efect

Tempera - inwards

Afisul este unul din cele mai comune si cele mai indispensabile produse publicitare  care nu are cum sa lipseasca din nicio campanie publicitara. Daca acestea sunt realizate corect pot sa atraga atentia grupului tinta si sa transmita cat mai corect si cat mai eficient un mesaj. Daca sunteti novice in arta publicitatii si vreti sa incatati se faceti un afis publicitar si sunt mai multe sfaturi care pot sa va fie de folos.

Inainte de a va pune pe treaba incercati sa stabiliti care e targetul sau mai exact a cine trebuie sa ajunga mesajul pe care il transmiteti. E reprezentat publicul tinta de tineri ori de batrani? Aceste persoane sunt studenti sau sunt persoane grabite care il vor privi rapid fara sa isi faca timp sa il citeasca? Grupul e format din oameni formali sau informali. Acestea sunt numai o parte din intrebarile de care va trebui sa tineti cont pentru a stabili cat mai bine cine trebuie sa fie receptorii mesajului pe care il transmiteti.

Pentru a transmite un mesaj complex exista si tendinta de a incarca afisul cu cat mai mult text. Acest lucru nu se recomanda pentru ca grupul tina nu va avea rabdare sa il citeasca complet. Trebuie sa acordati o deosebita atentie si fontului. Nu folositi mai mult de doua fonturi pe un singur afis pentru ca citirea acestuia este obositoare. De asemenea culorile pentru text trebuie sa fie mai mult de 2 si e necesar ca acesta sa se citeasca usor un text scris cu galben pe un font alb este obositor si greu de citit.

Tempera - outwards
To Top