Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum sa imi planific timpul

Tempera - inwards

Organizarea sanatoasa si in mod eficient a timpului e un prim pas pentru a reduce stresul in viata si pentru a va imbunatati modul de viata considerabil. Noi va propunem cateva tactici pentru a va schimba obiceiurile si comportamentele nocive pentru a reduce stresul. Zi de zi obisnuiti sa va simtiti acaparat  de complexitatea si de multitudinea de proiecte pe care le aveti la serviciu. Probabil sa stiti ca gestionarea in mod eficient a timpului va ajuta sa va rezolvati problemele si sa termianti mai multe taskuri zi de zi. In plus aveti si beneficii de sanatate din acest aspect.

Planificati zi de zi utilizand agende. Daca este vorba despre agende personalizate este cu atat mai bine cu cat veti simti ca veti avea un mai mare control asupra vietii. Scrieti si un to do list punand cele mai importante sarcini in zona de sus. Pastrati un program pentru activitatile zilnice pentru a reduce conflictele si graba din ultimul minut.

Invatati sa va prioritizati sarcinile. Sarcinile care consuma timp sunt neimportante si pot sa consume multa energie din ziua ta. De aceea e nevoie sa stati sa reflectati asupra a ceea ce este primordial.

Incercati sa delegati sarcinile. Aruncati o privire la lista cu proiecte pe care le aveti de rezolvat si luati in calcul oamenii ce pot sa fie delegati pentru a face asta in cazul in care timpul nu va permite.

Rezervati-va timp pentru ca treaba pe care o faceti sa fie de calitate. In cazul in care va grabiti sa faceti ceva sau sa rezolvati o sarcina anume, crezand ca o faceti bine si fara efort dar e recomandat sa va ganditi de mai multe ori. Pot sa apara si erori si e necesar sa va luati timpul necesar pentru a nu da ceva de proasta calitate.

Tempera - outwards
To Top