Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum organizam campanii de promovare eficiente

Tempera - inwards

Pentru ca strategiile de promovare presupun combinarea mai multor tehnici tinand cont de conditiile concrete atat de la interiorul cat si de la exteriorul organizatiei nu putem sa sugeram o reteta perfecta pentru toate organizatiile. Cu toate acesta reusita unei strategii alese va depinde in general de cat de realiste sunt obiectivele si de concurenta existenta intre tehnicile folosite si resursele organizatiei. De asemenea proiectarea modului de aplicare in timp a strategiei si de implementarea unui mix promotional va influenta eficienta.

Proiectarea strategiei pentru promovare va trebui sa aiba in vedere si misiunea organizatiei si se bazeaza pe analiza unui mediu intern si extern al acestei organizatii. Dupa ce se adopta o strategie de promovare aceasta va trebui sa fie luata in calcul pentru realizarea oricarei campanii de promovare ce se vor face ulterior. Mesajele promotionale transmise urmeaza sa fie coerente si usor de retinut si se vor sustine reciproc ducand pe termen lung la o buna dezvoltare a imaginii organizatiei si la sporirea increderii publicului.

Toate activitatile si procesele de comunicare cu publicul care se fac de catre o intreprindere va influenta direct ori indirect imaginea acesteia. Deoarece aceste efecte sunt pozitive si controlabile e indicat ca ele sa faca parte din campaniile de promovare care sunt derulate de catre organizatii. Toate acestea vor avea eficienta maxima daca rezulta in urma unui proces important de planificare.

Etapele prin care se proiecteaza o campanie de promovare sunt: analiza mediului extern si previzionarea evolutiei pe termen scurt, formularea obiectielor pe care le are campania, alegerea unui public tinta, formularea unui mesaj promtional, evaluarea resurselor organizatiei, dezvoltarea unui mix de promovare si alegerea celor mai bune tehnici de promovare tinand cont de faptul ca cel mai mic rapor cost client este important.

Pentru formularea unui mesaj promotional in timpul derularii campaniei de promovare va trebui sa avem in permanenta in vedere si decalajul ce poate sa apara intre promisiunea cuprinsa in mesj si modul in care se va evalua produsul de catre un client.

Tempera - outwards
To Top