Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum ne prezentam la targuri

Tempera - inwards

Scopul unui targ expozitional este acela de a prezenta serviciile sau produsele pe care le ofera firma pe care o aveti si de a putea lega parteneriate cu alte firme. Pe un loc secund se afla vanzarea unor astfel de servicii si produse direct in targ in cazul in care firma vinde produse ar trebui sa tineti cont si de ordinea priorotatilor.

Cu doua saptamani inainte de a va prezenta la targ va trebui sa va ocupati putin si de imaginea firmei. Este nevoie de pliante si cataloage care sa aiba cel mult 10 pagini. Sunt de preferat cartile de vizita, pliantele si cataloagele deoarece nu ocupa foarte mult spatiu si sunt si mai usoare comparativ cu cataloagele. Ar trebui sa va ganditi in primul rand la confortul vizitatorilor care in mod cert vor pleca de la un targ cu multe materiale promotionale. Prezentati toate informatiile cat mai clar pe cartile de vizita si pe pliante. Cele mai importante informatii sunt numele firmei, adresa, adresa de mail a firmei, site-ul web, telefonul si serviciile furnizate. Daca treceti adresa pentru site acesta va trebui sa fie fntional. Nu utilizati adrese de mail generale pentru ca veti transmite un mesaj nerpofesional si cele mai multe mesaje ajung in spam.

La un suport pentru pliante ar trebui sa fie cel putin trei persoane. Una ar trebui sa se ocupe de distributia cartilor de vizita si pliantelor, alta sa se ocupe cu prezentarea serviciilor si produselor si alta sa poata vinde. Personalul nu trebuie sa fie foarte insistent dar nici indiferent fata de persoanele care trec pragul standului.

 

Tempera - outwards
To Top