Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum ne planificam timpul

Tempera - inwards

Timpul e una din cele mai pretioase resurse de care vom dispune in prezent. Si totodata una din cele mai frecvente probleme de care ne izbim.

Managementul tipului presupune organizarea intr-un mod eficient a acestuia in asa fel incât la sfârsitul zilei sa ne simtim multumiti de ceea ce reusim sa indeplinim.

Buna organizare a timpului duce si la cresterea productivitatii dar si la rezolvarea unui numar foarte mare de probleme. Pentru a deveni buni in managementul timpului pentru a maximiza beneficiile fiecarei zile pot sa apeleze la sfaturile de mai jos.

Unul din impedimentele care pot sa apa in momentul in care vine vorba de o buna organizare a timpului face referire la imposibilitatea sa prevenim lucrurile neasteptate.

In momentul in care va realizati agenda pentru urmatoarele zile cateva minte in plus pentru fiecare sarcina pe care o aveti de indeplinit. In cazul in care totul decurge fara incidente si ati castigat si cateva minute in plus.

Un birou haotic si plin de hartii si de diverse documente poate sa duca la pierderea unui timp foarte pretios. Organizeaza documentele in mapa, in dosare ori in cutii si puneti pe fiecare dosar numele si adaugati si o eticheta cu mai multe detalii despre ce contine dosarul respectiv.

Inainte de a aplica sfaturile de mai sus, luati si cateva momente si analizati o zi anormala de lucru. vedeti unde pierdeti mult timp si cu ce activitati le veti pierde.

Tempera - outwards
To Top