Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum ne organizam eficient timpul

Tempera - inwards

Timpul este una din cele mai pretioase surse de care dispunem in prezent si in acelasi timp este si una din cele mai frecvente probleme cu care ne confruntam.

Indiferent de cat de bine ne dozam si ne utilizam timpul pare ca niciodata nu putem reusi sa rezolvam toate sarcinile pentru o zi. Managementul timpului inseamna organizarea eficienta a acestuia in asa fel incat la finalul unei zile sa fim multumiti de tot ce am reusit sa facem.

O organizare buna a timpului va duce implicit si la o crestere a productivitatii precum si la rezolvarea unui numar cat mai mare de probleme.

Pentru a fi mai buni la gestionarea timpului si pentru a mari beneficiile fiecarei zile se poate apela si la sfaturile de mai jos.

Punctul de plecare pentru o buna organizare a timpului face referire la faptul ca toate zilele vor trebui organizate in avans. Puteti sa faceti asta seara dupa ce ajungeti acasa sau dimineata inainte de a incepe programul.

Cea mai buna metoda prin care va puteti organiza timpul este utilizand o agenda unde puteti sa treceti fiecare task.

Fiecare persoana este unica si aveti la dispozitie mai multe modele din care sa alegeti ceea ce vi se potriveste. Puteti sa optati pentur agende care va organizeaza programul sau numerele de telefon.

Nu exista sisteme de succes pentru organizarea simpla si eficienta a timpului, care sa se potriveasca tuturor dar cel mai potrivit sfat oferit de speciaisti de management al timpului face referire la faptul ca in momentul in care scrieti un task acesta ar trebui sa poata fi inteles usor si sa fie si cat mai clar. In momentul in care aveti ceva de facut nu fiti foarte concisi pentru ca in momentul in care veti rasfoi agenda este posibil sa uitati despre ce rapoarte este vorba.

Un program organizat ar trebui sa contina descrierea cat mai exacata a sarcinii, gradu mare de urgenta, timpul de realizare si persoana spre care va trebui trimisa.

Tempera - outwards
To Top