Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum ne atrag atentia campaniile publicitare

Tempera - inwards

De fiecare data cand mergem pe strada suntem bombardati cu reclame. Ne urmarec si in autobuze si in magazine, la mall sau in cafenele. Desi mergem acasa nu scapam nici acolo. Deschidem televizorul si vedem reclame si la fel se intamla si la radio. Pe internet pare ca toate reclamele ne iau cu asalt.

V-ati intrebat vreodata cum sunt gandite reclamele si de ce ne urmaresc oriunde? V-ati intrebat ine decide unde va fi plasata fiecare reclama si cum este aceasta gandita pentru a ne atrage atentia?

Daca vedem foarte multe reclame ajungem sa ne obisnuim cu ele. Ce facĀ  cei care se coupa de reclame pentru a iesi in evidenta si pentru a ne convinge sa dam click, sa acceptam invitatii, sa cumparam sau sa vedem un spot publicitar pana la capat.

Pute sa vedem clar tinand cont de mediul din care vin reclamele ca acestea ne indeamna sa facem ceva, sa ne inscriem, sa dam click, sa cumparam si sa rapsundem la ghicitori. Cele car epromoveaza ceva dar nu ne indeamna la ctiune sunt anunturi care ne informeaza si in general nu rapsundem la ele.

Observam ca cu cat o campanie publicitara are mai multe informatii despre noi cu atat ne conving ca avem nevoie d eun anumit lucru.

Reclamele sunt ademenitoare si utilizeaza cuvintele desre care stiu ca suntem interesati cum ar fi reducere, gratis, economie, simplu, garantie, rapid si altele care apeleaza anumite reactii in mintea cititorului. Fericirea noastra chiar daca nu inseamna neaparat sa beneficiem de acele produse aceasta este redirectionata.

Suntem o cumunitate de tineri pasionati de publicitate si vrem sa dezvoltam in Romania conceptul de reclame eficiente. Vrem sa afla tot mai multa lume cum trebuie scris un text care vinde, textee care conving cititorii sa devina consumatori.

Tempera - outwards
To Top