Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum facem campanii de marketing eficiente

Tempera - inwards

Daca doriti sa aveti o campanie eficienta cu flyere si pliante trebuie sa tineti cont de mai multe aspecte. Nu imprastiati mesajul vostru la toata lumea ci va puteti duce direct la cei interesati de produsul si de serviciul vostru. Nu are rost sa dati 20000 de pliante in centrul Clujului daca segmentul vostru de piata sunt studentii. Mai bine dati 50000 in campusuri, in baruri sau in discoteci. Va puteti duce directla sergmentul vostru de piata.

Daca segmentul de piata caruia te adresezi sunt doamnele intre 20 si 40 de ani, casatorite si care au un pudel pitic :), atunci mesajul tau principal poate sa fie: „ Aveti intre 20 si 40 de ani, sunteti casatorita si aveti un pudel pitic? ….”

Daca ai face parte din aceasta categorie si ai primi un fluturas care are acest titlu, l-ai citi?

Raspunsul este cat se poate de clar. Pentru ca mesajul este facut special pentru voi.

Unii specialisti in marketing spun ca mesajele trebuie sa fie scurte si suntem de acord cu ei in unele cazuri. Dar daca mesajele sunt tintite  si facute special pentru persoana respectiva atunci pot sa fie si mai lungi.

Daca a face  o campanie pentru proprietarii de magazine de mobila titlul sau ar fi sa invatati cum sa atrageti mai multi clienti in magazin si am face 10 pasi simpli care sa va ajute sa atrageti clienti in magazinul de mobila pe care i-am trimite la toate firmele din domeniu. Fiti cat mai specifici si cat mai directi cu putinta vorbiti pe limba clientului si adresati mesaje special pentru ei.

Este important sa faceti o lisa cu beneficiile pe care le au produsele pe care le vindeti. Nu va concentrati pe produsul vostru si pe firma. Nu intereseaza pe nimeni de cand ati deschis voi magazinul si ce nume i-ati pus. Ceea ce gandesc clientii este ce au de castigat daca vor cumpara de la voi.

Tempera - outwards
To Top