Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Cum au aparut tricourile personalizate

Tempera - inwards

In 1942 tricoul a ajuns pe prima pagina din revista Life fiind purtat de un soldat si in cel de al doilea razboi mondial a inceput sa ia nuanta de aki pentru ca au fost impuse unele norme de camuflare. In anii 50 tricourile erau in plina demonstratie de protest impreuna cu geaca de piele neagra constra elementelor simbol din statul social precum tunsoarea cuminte si casele confortabile si pline de obiecte de uz casnic, o gradina in spate si masini stralucitoare in garaj.

In momentul in care hippies au facut din tricou un steag cu peace and love impotriva razboiului si societatii de consum iar multinationalele au inceput sa foloseasca tricourile pentru a promova produsele, atunci se poate spune ca a aparut cu adevarat tricoul personalizat.

In ceea ce priveste micile ecrane, cel mai bun tricou este acela care seamana cu uniforma militara din MASH unde actiunea avea loc intr-un spital in timpul razboiului din Coreea. Un tricou cu imprimeuri ce au legatura cu muzica este cel care are culorile steagului national din Jamaica si care merge in general in tandem cu reggae. Tot negru insa cu alte origini este si tricoul rockerilor. Acesta este accesorizat uneori si cu lanturi si etaleaza o iconografie de pompe funebre si cruci, sicrie, cranii si in general numele trupei preferate. Trendul acesta macabru este un obiect vazut in mai multe forme. Stilul este plin de simboluri si a fost sfasiat si recompus cu ace de siguranta atunci cand a devenit un simbol clasic pentru punk.

Tempera - outwards
To Top