Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Ce sunt reclamele si unde trebuie amplasate

Tempera - inwards

Reclama este un mod de promovare a vanzarilor, de informare a clientilor prin intermediul mijloacelor de comunicare in masa.

Reclama si obiectivele ei: atragerea atentiei, informarea, descrierea produsului, trezisrea interesului, convingerea si reamintirea. Cu ajutorul bannerelor stradale se poate realiza o campanie eficienta de promovare. Primul obiectiv al reclamei vizeaza atragerea atentiei publiclui asupra produsului sau serviciului prezentat. Reclama are in vedere totodata si informarea posibililor clienti cu privire la caracteristicile produsului, pretul de vanzare, promotii, oferte speciale, utilizari specifice. Reclama are ca si obiectiv convingerea clientilor de a cumpara produsele prezentate. Reclama poate sa aiba ca si scop reamintirea publicului ca un anumit produs se afla pe piata.

Sunt doua tipuri de reclame: reclama promotionala si reclama institutionala. Reclama promotionala vizeaza cresterea vanzarilor, prezentarea produsului sau serviciului prin aratarea pretului, modul de folosire, avantaje, locul de unde pot sa fie cumparate. Reclama este esentiala pentru o firma abia infiintata si pentru dezvoltarea unei afaceri profitabile. Reclama contribuie si la atragerea unor clienti noi dar si la pastrarea clientilor actuali. Produsele si serviciile de pe piata vor continua sa isi faca reclama pentru a sublinia avantajele pe care produsele le ofera clientilor. In cazul firmelor producatoare, reclama se va aca pe stimularea cererii primare pentru un anumit produs. Reclama se poate adresa in cazul acesta comerciantilor cu ridicata sau cu amanuntul sau se poate adresa consumatorului final.

Reclama trebuie sa fie usor de recunoscut, sa aiba un stil si un mesaj unic, sa prezinte toate acele produse si servicii considerate de clienti ca fiind interesante si sa transforme calitatile produslui in avantaje pentru clienti. Mesajul din reclama va fi simplu, usor de inteles, scurt, clar si direct vizand o singura idee. Desi designul unei reclame are scopul de a atrage atentia el nu trebuie sa fie in exces pentru a nu altera si a nu anihila mesajul publicitar. Reclama va trebui sa fie sincera si credibila si sa respecte bunele moravuri. O reclama trebuie sa identifice bine magazinul atunci cand acest lucru este important.

Tempera - outwards
To Top