Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Ce inseamna retail sampling?

Tempera - inwards

Atunci cand mergeti prin supermarketuri veti intalni foarte multe standuri pentru testare de produse. In acest articol va vom prezenta avantajele utilizarii unei mese de sampling pentru cresterea cererii si crearea unei piete pentru anumite produse.

Atunci cand aveti o masa de sampling aveti avantajul achizitiei imediate. Daca potentialului clienti ii place produsul se poate duce rapid la raftul din magazi pentru a il cumpara.

Cel mai bun promoter este ambasadorul de band. Pentru mesele de sampling promoterul angajat va ransmite potentialilor clienti mesajul brandului si daca cei expusi rezoneaza cu ceea ce spune promoterul cu siguranta ca vor duce mesajul mai departe si vor deveni involuntar amabsadori de brand.

Mesele de sampling va ajuta sa pastrati relatia cu consumatorul.  Daca produsele expuse au succes si firmei ii cresc vanzarile pentru acel articol inseamna ca amenajarea unei mese de sampling si-a atins scopul.

O astfel de masa atrage atentia consumatorului. Comparativ cu alte locuri in care puteti amplas ao astfel de amsa sau un stand expozitional, in magazine veti beneficia de mai multa atentie de la consumatori pentru ca nu vor fi alte elemente care sa ii distraga atentia.

In magazine pot fi urmarite vanzarile pe care le va inrefistra produsul si puteti face comparatii intre volumul de vanzari inrefistrat inainte, in timpul si uin urma actiunii de sampling.

Standurile de sampling ajuta la cresterea increderii clientilor intr-un anumit brand. Daca aveti incredere sa faceti produsul public si sa il oferiti oricui lasand critica libera inseamna ca aveti in credere in ceea ce produceti si tot asa va gandi si consumatorul care trece pe langa stand.

Pe o masa de sampling aveti posibilitatea de a expune foarte multe produse: ambalaje, arome si diverse combinatii. Toata gama de produse il ajuta pe client sa va descopere in totalitate.

Organizand o activitate de sampling veti avea o relatie pe termen lung cu consumatorii. Prin sampling veti elimina posibiliteatea ca vreun consumator sa regrete ulterior ca a cumparat produsul doar pentru a il testa.

Cea ami buna varianta de samplin este combinarea unei actiuni de sampling la retailer cu una la evenimente speciale. Im prima faza va trebui sa aveti grupurile tinta deja definite si sa gasiti un concept care sa va ajute sa va promovati produsele.

Tempera - outwards
To Top