Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Ce informatii cuprinde o brosura?

Tempera - inwards

La fel ca si un pliant trifolder, brosura publicitara nu trebuie sa bombardeze cu informatii chiar de la inceput. Primele pagini vor arata la fel de simplu si de atractiv si vor avea foarte putin text: logo companie, o imagine interesanta si un slogan sau un titlu al campaniei si un link pentru site.

Aceste brosuri sunt utilizate in cea mai larga arie de domenii. Cele mai mari raman cele cu un flyer si sutn A5 iar cele mai mici sunt A6. Sunt folosite in toate domeniile mai putin cel retailer, banci si firme mari cu o gama foarte larga de servicii sau de produse. Este un mijloc foarte bun de promovare preferat de IMM-uri si de ONG-uri.

Pentru modelele color pe hartie lucioasa pretul este putin mai mare in functie de numarul de articole.

Acest tip de flyere nu are cum sa cuprinda toate informatiile necesare care sa convinga cititorul sa actioneze in special daca este vorba despre o vanzare. De aceea se spune ca este complementar pentru un site si de foarte multe ori scopul pe care le au flyerele nu e sa faca vanzare pe loc ci sa isi trimita cititorul la site. Asta si datorita marimii sale reduse si poate sa fie usor pus in buzunar si pastrat pana acasa.

O greseala foarte des intalnita a fluturasilor este ca au foarte mult text si care sunt cu greu digerate de catre cititori. Este vorba de mult text in cazul in care ne raportam la suprafata permisa de flyere. Acesta trebuie sa aiba pe prima pagina o imagine sugestiva, un logo sau o organizatie, un site, un slogan si un foarte scurt paragraf cu privire la produsele si serviciile promovate. Prin scurtul paragraf se intelege cel mult o fraza sau o propozitie sugestiva.

Pe pagina a doua flyerele trebuie sa aiba maxim 2 paragrafe scurte care sa fie insotite de un subtitlu si de cate o imagine aferenta in cazul in care aceasta incape. Daca nu puteti renunta la una din imagini. In finalul paginii va trebui sa fie puse datele de contact pe care le are firma sau organizatia sub forma de linkuri aferente. In general pe ele nu trebuie sa apara o persoana de contact.

Tempera - outwards
To Top