Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Ce este samplingul

Tempera - inwards

In raport cu celelalte metode de promovare a vanzarilor unor produse samplingul are si doua avantaje majore. Ofera posibilitatea consumatorilor sa testeze produsele fara sa suporte cheltuielile.

In general oferirea unor cadouri in mod neconditionat consumatorilor se face ca si factor pozitiv pentru a atrage consideratia pentru marca.

Dezavantajul utilizarii samplingului consta si in costurile mari pe care le implica. Oferirea in mod gratuit a unor produse pentru consumatori implica si un mare efort financiar ce poate sa se transforme in pierdere in cazul in care rata de raspuns a consumatorilor nu e bine prognozata.

Sa presupunem ca aveti un potential client care din mai multe motive nu cumpara produsul ori serviciul desi ati stat de vorba de ceva vreme si nu ati avut rezultate. In plus ati facut tot posibilul sa stabiliti in mod clar pasii urmatori ai relatiei voastre, iar lucrurile a ramas in coada de peste va trebui sa tineti cont de mai multe aspecte.

In primul rand pentru a atrage clientii va trebui sa incercati daca se preteaza pe afacerea pe care o aveti sa utilizati si mese sampling.

Daca produsele pe car ele oferiti sunt potrivite pentru promovarea prin metoda aceasta succesul e in general asigurat si cei mai multi dintre persoanele care testeaza produsul vor cumpara. In cazul i care de cele mai multe ori firmeleĀ  dau gratuit produse consumatorilor pe mai multe piete exista si cazuri in care se vor fabrica si ambala produse in miniatura care pot sa fie vandute consumatorilor acestia fiind dispusi sa ofere si o suma mica la inceput pentru testarea produsului

Tempera - outwards
To Top