Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Carnetele personalizate

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

DETALII SI PRETURI

 

 
Promovarea cu succes a afacerii aduce rezultate pozitive. Va creste vanzarile si va plaseaza marca in lumina reflectoarelor. Promovarea cu succes este partial dependenta de articolele publicitare pe care le oferiti clientilor dvs. Daca elementele pe care le alegeti sunt instrumente eficiente de promovare, atunci se poate astepta o mare sansa de succes. Daca marca, produsul sau compania dvs. este legata de birouri si scoli, atunci cele mai bune optiuni pentru dvs. sunt printurile si stilouri promotionale. Acest lucru va fi foarte util pentru cei care se afla in aceste unitati si sunteti sigur ca clientii dvs. tinta sunt cei care le primesc. Distribuirea acestor carnetele cu pixuri promotionale este, de asemenea, o optiune buna.

Carnetele personalizate – avantaje

Care sunt detaliile necesare in Notepad-urile tiparite?

Spre deosebire de pixuri promotionale, carnetele au spatii largi pentru imprimare. Asigurati-va ca utilizati acest spatiu cu intelepciune. Iata detaliile necesare care ar trebui sa fie incluse in notepad-urile dvs. imprimate:

Numele companiei sau al marcii. Acest lucru este, evident, foarte important, deoarece aceasta este principala informatie care le va spune clientilor cine distribuie aceste cadouri promotionale. Si, in plus, motivul principal pentru care desfasurati aceste anunturi este ca firma dvs. sa fie cunoscuta si ulterior sa fie recunoscuta.

Sigla companiei sau a marcii. Majoritatea companiilor au propriile lor logo-uri. Acestea sunt purtatorii brandului dvs. Uneori, o companie este recunoscuta doar prin simpla vizualizare a logourilor lor. Prin urmare, este esential ca designul logo-ului sa reprezinte in mod direct si sa fie strans asociat cu serviciile sau produsele dvs. Asigurati-va ca logo-ul dvs. este imprimat clar, complet cu detaliile sale minuscule.

Detalii de contact. Aceasta sectiune poate include numarul dvs. de contact, adresa de e-mail si site-ul Web. Acest lucru ajuta clientii sa verifice compania sau produsele dvs. sau sa comande daca sunt interesati. Acest lucru ii scapa de cautari pe internet pentru a ajunge la site si implicit la datele de contact pentru ca sunt deja pe carnetel.

Etichete sau slogane. Unele companii si-au creat deja propriile slogane sau tag-uri. Aceste declaratii au fost formulate pentru a spori impactul companiei. Cele mai bune linii de tag sunt cuvinte scurte, dar puternice. Acest lucru face mai usor pentru clienti sa-si aminteasca, iar acest lucru reflecta in mod direct tipul de serviciu sau produse care pot fi asteptate de la dvs.

Scrierea. Retineti ca utilizarea primara a carnetelelor imprimate este pentru scrierea de note. Asigurati suficient spatiu pentru scris. S-ar putea sa fiti atat de coplesiti de logourile si liniile de etichetare, incat sa ramana doar un spatiu mic de scris. Acest lucru va fi dezamagitor pentru clientii dvs.

 

Tempera - outwards
To Top