Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Calitatile unui poster

Tempera - inwards

Simplitatea

Oamenii trebuie sa citeasca posterul nu sa il rezolve ca pe o problema de matematica. Un poster bun este acela care pe langa informatii transmite ceva inainte de a fi citit si prin urmare nu necesita un super efort pentru a fi descifrat.

Mai multe informatii despre print postere si despre preturile aferente puteti vedea pe Imprimare postere si afise.

Un  afis criptic, super incarcat cu detalii si ornamente creaza dezordine si informatia de baza se va pierde in excesul de zel si creativitate.

1Acuratetea informatiei

Posterul trebuie sa spuna o poveste in putine cuvinte: trebuie sa aiba un mesaj atragator, scurt si concis, sa fie usor de retinut si placut vizual. Faptul ca posterul este conceput corect nu face ca acesta sa fie reusit daca nu are substanta sau mesaj convingator.

Actualitatea

Tendintele in arta grafica urmeaza linia geberala a schimbarilor in tehnologie sau in celelalte arte. De exemplu un afis cu influente renascentiste n-ar avea un mare impact pozitiv in era minimalismului ci ar putea parea invechit si de prost gust.

Naturaletea si caracterul persuasiv

Indiferent daca este vorba despre afise politice, sociale, comerciale sau informative acestea trebuie sa convinga oamenii sa agreeze si sa accepte o idee, un produs, un concept sau o persoana, un eveniment sau o cauza. Este important ca un afis sa transmita o idee fara exagerari.

Caracterul persuasiv al unui concept este legat de naturaletea unui mesaj si daca afisul se bazeaza pe elemente nefiresti sunt sanse mari ca mesajul sa nu fie primit bine.

Va recomandam sa tineti cont de text sau de modul si contextul in care publicul va lua contact cu posterul respectiv, de timpul de expunere a acestuia si de directia de citire.

Tempera - outwards
To Top