Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Calendare triptice 2018

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Un calendar va poate ajuta sa tineti o evidenta a lucrurilor pe care le faceti. Tocmai de aceea in acest articol va prezentam modul in care un calendar va poate fi de folos. De asemenea, calendarele personalizate va pot fi extrem de utile si ca materiale de promovare si veti oferi clientilor exact ceea ce le trebuie pentru a putea sa isi planifice cat mai bine actiunile si programul.

Desigur, acest lucru nu va fi valabil pentru fiecare afacere. Indiferent daca aveti sau nu nevoie de un calendar editorial totul va depinde de numerosi factori, cum ar fi numarul de clienti, experienta voastra, ofertele pe care le faceti si lista poate continua.

Calendare triptice 2018

Mai jos sunt cateva dintre avantajele si dezavantajele crearii unui calendar cu actiunile pe care urmeaza sa le faceti.

Va explicam in continuare de ce este bine sa tineti un calendar editorial pentru un blog, acesta fiind doar unul din modurile in care puteti folosi calendarul.

Aceste calendare va ajuta sa va structurati ideile – Articolele scrise gresit vor crea o impresie proasta de la cititori si de aceea e bine sa fiti cat mai atenti si cat mai organizati. Daca aveti spatii libere in program pentru a f completa un jurnal, ati putea, de asemenea sa selectati si sa treceti in jurnal doar subiectele de interes pentru public. Planificarea in avans a subiectelor va ofera timp pentru a face o cercetare corecta a cuvintelor cheie. De asemenea, veti avea mai multe sanse de a scrie despre subiecte mai vaste, in loc de tendinte, iar continutul de genul acesta are tendinta de a obtine mai multe vizionari ale paginilor in timp.

Aceste calendare editoriale sunt foarte bune si pentru agentii de publicitate si sunt extrem de apreciate de acestia. Agentii de publicitate adesea doresc sa stie in avans ce continut se va difuza.

Calendarele editoriale va  ajuta sa gestionati mai multi contribuitori РDaca sunteti singurul scriitor pentru blogul respectiv, ati putea pastra in mod concret un fel de calendar editorial strict folosind chiar un calendar clasic pe hartie. Insa multe bloguri corporative au mai multi autori, caz in care este util sa aveti o resursa pe care toata lumea o poate folosi, astfel incat postarile sa fie impartite uniform, mai degraba decat sa se amestece in aceleasi zile, cu goluri de inactivitate intre ele. Cel mai important lucru este ca, un calendar editorial impiedica mai multi contribuabili sa scrie in acelasi timp despre acelasi subiect, si astfel nu se mai dubleaza inutil eforturile.

Acestea va ajuta sa va aliniati continutul blogului cu alte repere corporative. Daca firma planifica o lansare de produs mare sau o oferta speciala sezoniera, de exemplu, este util sa marcati cu zile inainte continutul care sustine si promoveaza aceste evenimente si sa scrieti acest continut in avans.

 

Tempera - outwards
To Top