Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Calendare 2020

Tempera - inwards

Calendare 2020 MODELE SI PRETURI: AICI! 

DETALII SI PRETURI

 

 
Calendare  2020 – Tehnologia a schimbat felul in care traim atat de mult, incat pare ca toate calendarele tiparite au disparut in favoarea aplicatiilor. Ce e amuzant, totusi,
de fiecare data cand intri in biroul cuiva, vezi un calendar asezat pe birou sau pe perete. In timp ce platformele digitale de calendar pot fi prezente in viata noastra, oamenii inca mai doresc sa aiba un calendar mare, distractiv, imprimat in fata lor pentru referinta usoara.

Acest lucru face calendarele un instrument puternic pentru comercializarea brandului ieftin si eficient. Daca nu v-ati gandit niciodata sa utilizati un calendar promotional ca o modalitate de a va pune afacerea in lumina si in centrul atentiei clientilor si pe peretii acestora, acum este momentul.

Calendare  2020 – utilizare in campanii de promovare

Desi exista alte modalitati de a comercializa un brand, nu exista multe care sa fie la fel de eficiente, ieftine sau flexibile ca si calendarul. Ganditi-va in acest fel, un calendar este un obiect pe care il platiti o data, dar dureaza tot anul. Din punct de vedere al designului, optiunile  sunt, in esenta, nelimitate, deoarece calendarele pot fi facute in toate formele si dimensiunile. Un studiu recent a aratat ca, in medie, oamenii isi verifica calendarele de 10 ori pe zi. De 10 ori pe zi timp de 365 de zile inseamna un numar imens de interactiuni la cel mai mic pret.

Calendare  2020 – avantaje

Calendarele ofera:

  • Imagini de inalta calitate
  • Evenimente viitoare
  • Infografice
  • Oportunitati de branding
  • Cost redus de productie
  • Expunere

Calendare  2020 – sfaturi utile

Deci, data viitoare cand te gandesti la modalitati de a-ti aduce brandul fata clientilor tai, trimite un calendar gratuit. Iata cum faceti acest lucru in mod eficient:

  • Utilizati branding-ul  ori de cate ori este posibil – facandu clar faptul ca produsul este oferit de firma;
  • Includeti apeluri de actiune, cum ar fi evenimente sezoniere, oferte speciale, numere de telefon si adrese URL ale site-urilor Web
  • Indreptati oamenii spre canalele media sociale si sugerati-le sa dea follow
  • Amintiti clientilor de orice evenimente viitoare la care  pot participa
  • Includeti pliante sau informatii infografice
  • Includeti datele pentru buletinele sau revistele urmatoare
  • Includeti materiale promotionale exclusiv destinatarului calendarului

Calendarul este un mare exemplu despre modul in care imaginatia, creativitatea sunt combinate pentru cele mai bune rezultate. Ca si optiuni disponibile in game variate de dimensiune, forma si stiluri, temele de calendar sunt limitate doar de imaginatie si creativitate. Deci, ganditi in afara cutiei si cereti ajutorul colegilor atunci cand va planificati urmatorul calendar promotional. Nu stiti niciodata ce uimitoare, opere de arta colectionabile pot fi produse.

Tempera - outwards
To Top