Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Calendare 2018

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Pe baza experientei noastre corporative, va recomandam sa creati un calendar promotional ca baza pentru construirea bugetului de marketing si apoi sa revizuiti planul de promovare dupa finalizarea bugetului.

Determinati ciclul calendaristic corespunzator. Calendarele promotionale se impart in general in perioada ianuarie-decembrie, in timp ce multe intreprinderi europene si asiatice incep in aprilie si incheie in martie. O alta optiune populara este anul scolar care incepe in septembrie. Factorul important este ca un calendar ar trebui sa aiba sens pentru oferta de produse.

Calendare 2018 – sfaturi utile

Incorporati sezonalitatea in legatura cu oferta dvs. Pentru majoritatea afacerilor, aceasta inseamna primavara, vara, toamna si iarna. Determinati ce optiuni au sens pentru afacerea dvs.

Adaugati evenimente si sarbatori anuale relevante. Alegeti acele evenimente care rezoneaza cu produsele voastre si sunt potrivite pentru matricea de produse. De exemplu, crearea unei promotii de Ziua Indragostitilor implica o optiune de cadou romantica.

Evaluati performantele trecute. Analizati rezultatele din anul precedent. Ce tendinte vedeti? Ce promotii rezoneaza cel mai bine cu clientii? Nu uitati sa va documentati in ceea ce priveste factorii care ar fi putut influenta vanzarile dvs., cum ar fi intreruperile meteorologice majore. Luati in considerare cand veti include reduceri comparativ cu preturile de reducere.

Monitorizati concurentii. Pentru ca nu doriti sa ii copiati pe altii, stabiliti ce promotii utilizeaza ei si daca este posibil incercati sa va distantati.

Creati un calendar promotional. Denumiti fiecare promotie sau eveniment. Luati in considerare calendarul evenimentului, precum si tarifarea globala pentru a maximiza rentabilitatea. De exemplu, nu doriti sa reduceti preturile la inceputul unui sezon. In schimb, puteti oferi celor mai buni clienti cate ceva.

Includeti marfurile si ofertele sezoniere aferente. Creati o aura in jurul noului dvs. produs. Includeti optiuni de livrare, precum si oferte la mijlocul sezonului, pentru a da un aspect mai proaspat pentru produsele dvs. Maximizati-va promotiile facand fotografii suplimentare pentru a face o reducere ulterioara.

Determinati necesitatile de marketing al continutului. Pe baza promotiilor si a ofertei de produse, evaluati unde aveti nevoie de marketingul de continut pentru a oferi suport suplimentar pentru produse, pentru a arata stilul si a raspunde la intrebarile clientilor. Ganditi-va la diferite platforme si formate de continut. Aceste informatii trebuie sa fie incorporate in calendarul dvs.

Programati o activitate sociala corespunzatoare in domeniul social. Ca parte a promotiilor dvs., stabiliti modul in care veti prezenta continutul si marfurile pe site-urile sociale. Aveti nevoie de continut suplimentar, inclusiv fotografii si video pentru medii sociale? Poti crea acest lucru in acelasi timp in care dezvoltati promovarea principala, astfel incat sa existe un cost suplimentar limitat

Creati planuri de rezerva. Aveti nevoie de un plan de rezerva. Ce veti face daca exista motive pentru care nu va puteti promova?

Urmariti rezultatele. Ca si in cazul oricarei forme de marketing, este esential sa va monitorizati rezultatele efective fata de buget si prognoza.

Modificati promotiile dupa cum este necesar. Reevaluati continuu calendarul de promovare pentru a vedea daca trebuie sa faceti modificari. Atunci cand este posibil, aveti optiuni de rezerva in cazul in care se intampla ceva cu una sau mai multe dintre promotiile dvs.

 

Tempera - outwards
To Top