Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Bannere publicitare Bucuresti

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Bannerele sunt materiale plastice flexibile cu numeroase utilizari in industria publicitara sau in constructii. Mai sunt cunoscute si sub denumirea de frontit banner, pvc banner, blockout baner si backlit banner.

Bannerele sunt materiale plastice flexibile formate din doi compus: vinil si poliester. Ceea ce da rezistenta bannerelor este tesatura din poliester de tipul matrice. Unitatea de masura specifica bannerelor este greutatea liniara a matricei si se masoara in denier.

Bannere publicitare Bucuresti

Tesatura reprezinta principala caracteristica a rezistentei materialelor insa nu de fiecare data un  material care are densitatea mai mare a tesaturii reprezinta o garantie a rezistentei si conteaza foarte mult si calitatea poliesterului folosit in procesul de productie.

Vinilul se poate folosi in stare lichida si este alcatuit dintr-o serie de produse chimice mai ales din clorura de vinil si un plastifiant. Plastifiantii sunt folositi ca si agenti de dedrizare ce ofera un plus de flexibilitate adaugata. Pot sa fie monomerici si polimerici. Utilizarea de plastifianti de tipul polimeric confera produselor finite o rezistenta sporita in timp comparativ cu cei de tipu monomeric.

Tinand cont de procedeul de productie utilizat bannerele pot sa fie clasificate in 2 categorii si anume bannere turnate sau laminate.

Bannerele laminate sunt practic un fel de sandvisuri care au la mijloc tesatura de poliester si pe exterior au doua straturi de vinil aplicate la o temperatura ridicata cu ajutorul unui laminator industrial. Uneori se adauga pe mijlocul sandvisului si un vinil negru si asa se realizeaza un blockout al bennerului sau bannerul cu dubla fata. Acest strat negru impiedica lumina sa treaca prin banner si se evita astfel suprapunerea imaginilor grafice pe o parte si pe cealalta.

Procedeul de turnare se face prin umplerea golurilor tesaturilor de tipul matrice si vinil cald. Procedeul acesta are nevoie de o durata mai mare de timp si de asemenea implica si costuri ceva mai mari fata de procedeul de laminare insa este in general preferat de toti cei care aleg produse finite de calitate sau care au rezistente superioare in timp in detrimentul costurilor scazute.

In trecut bannerele erau personalizate prin aplicarea de folie adeziva in unul sau in mai multe straturi de diferite culori pentru sa se putea obtine textul ori mesajul publicitar dorit, dar in prezent operatiunea aceasta se face folosind utilaje de print digital in format mare putand astfel imprima suprapuneri de culori si degradeuri multicolore chiar si cu poze.

Tempera - outwards
To Top