Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Bannere Bucuresti

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Daca va ganditi sa folositi bannere in aer liber pentru a face publicitate unui produs sau serviciu, urmatoarele sfaturi va vor asigura proiectarea dvs. mai eficienta.

In primul rand, un banner in aer liber poate veni in mai multe dimensiuni diferite. Dimensiunea necesara depinde de locatia pe care doriti sa o plasati. Daca va asteptati ca bannerul dvs. sa fie vizualizat de la o distanta lunga, atunci un banner mare va fi mai eficient. Vizibilitatea este un factor extrem de important cand se ia in considerare dimensiunea.

Bannere Bucuresti – sfaturi utile

In continuare, designul general al bannerului este un alt factor important. Luati in considerare utilizarea paletelor de culori corecte, nu amestecati prea multe fonturi si nu optati pentru un fundal care face ca textul sa fie greu de citit. Daca nu sunteti sigur de acest lucru, atunci angajarea serviciilor unui designer grafic poate fi cea mai buna optiune.

Asigurati-va ca copia bannerului se concentreaza pe beneficiile pe care produsul sau serviciul le va aduce clientului.

Proiectarea unui banner poate fi o experienta distractiva, dar o regula fundamentala de retinut este “Mai putin este mai mult”. Nu completarea  intregului banner cu textul se va face mai usor  si va avea un impact mai mare. Cu cat mai mult text este plasat pe un banner, cu atat mai mult cuvantul este diluat. Prin plasarea informatiilor minime pe banner cu datele dvs. de contact, cum ar fi un web sau o adresa de e-mail sau un numar de telefon veti avea un impact mai mare. Amintiti-va sa fiti concisi, dar nu lasati nici o informatie vitala deoparte pentru ca veti afecta eficienta bannerului.

Asigurati-va ca ati selectat doar unul sau doua fonturi pentru bannerul dvs. Daca sunt alese doua fonturi, asigurati-va ca se complimenteaza reciproc. Daca textul trebuie vazut de la o distanta mare, este intelept sa il faceti clar lizibil. Iata cateva exemple care ar trebui sa va ajute sa determinati daca aveti dimensiunea corecta a fontului pentru distanta.

 

  1. Scris cu inaltimea = 3 cm – Distanta maxima de citit = 40m – Cel mai bun impact = 15m
  2. Scris cu inaltimea = 6 inci – Distanta maxima de citit = 80 m – Cel mai bun impact = 30 m
  3. Scris cu inaltimea = 9 inci – Distanta maxima de citit = 100m – Cel mai bun impact = 40m

 

Acestea se bazeaza doar pe experienta si folosind anumite fonturi, iar culoarea poate reduce distantele.

 

Bannerele pot fi tiparite in culori pline. Alegerea unei teme de culoare unica va asigura o realizare mai fina. Folosirea culorilor luminoase va face ca atentia sa fie atrasa de bannerul dvs., dar utilizarea excesiva poate diminua utilitatea.

 

Dupa cum s-a mentionat in punctul precedent, bannerele pot fi imprimate in culori pline, prin urmare utilizarea fotografiilor poate fi foarte eficienta. Daca fotografia este de calitate scazuta sau destul de mica, atunci exista posibilitatea ca imaginea sa se degradeze atunci cand este pusa pe banner.

 

Culoarea de fundal trebuie sa se asigure ca mesajul principal poate fi citit cu usurinta. Utilizarea unei roti de culoare poate ajuta la alegerea culorii corecte. Exista multe exemple pe internet pe care le puteti gasi. Ca un ghid simplu, Negrul contrasteaza bine cu toate culorile luminoase, iar albul se potriveste perfect cu culorile inchise.

 

Pentru a gasi un furnizor adecvat de imprimare bannere in zona locala, utilizati un motor de cautare de pe internet pentru a compara preturile si serviciile.

 

In cele din urma, cel mai important, va puteti distra cu design-ul cu utilizatorul / clientul dvs. in minte.

 

Tempera - outwards
To Top