Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Banner publicitar pret

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Organizarea clara a informatiilor este foarte importanta pentru fiecare publicitate. Ierarhia este un instrument care ajuta la prioritizarea informatiilor si face bannerul bine structurat. Fiecare element al bannerului ar trebui sa fie localizat in spatiul determinat prin ierarhie. Pentru a crea un banner atragator, trebuie sa va ganditi cum sa aranjati si sa spatiati toate elementele sale pentru a ajuta publicul sa inteleaga ideea principala a anuntului. Prin urmare, ierarhia simpla a elementelor este cea mai potrivita optiune. Branding-ul sau logomark-ul ar trebui sa fie intotdeauna dominant vizual. In plus, mesajul sau obiectul principal al bannerului, inclusiv un produs, serviciu sau oferta speciala, ar trebui sa ocupe pozitia centrala.

Banner publicitar pret – sfaturi utile

Pentru a imbunatati designul bannerului, marketerul poate utiliza una din urmatoarele optiuni: repetarea, cum ar fi gloante sau o lista cu numere; divizarea spatiului banner-ului in sectiuni prin cutii, cadre sau grafice; adaugarea de spatiu alb intre informatiile primare si detaliile secundare. Toate aceste tehnici perfectioneaza structura bannerului, facandu-l foarte informativ. In consecinta, abordarea principala a ierarhiei tipografice consta in organizarea pe trei nivele. Potrivit acestuia, primul nivel contine cele mai importante informatii si cel mai vizibil continut. Elementele celui de-al doilea nivel reprezinta sectiuni sau grupuri de informatii conexe. Al treilea nivel ar trebui sa formeze un mesaj complet (un scop sau o descriere), care ar trebui sa fie usor de citit.

Grafica

Pentru a atrage atentia oamenilor asupra bannerului, se pot include imagini creative de inalta calitate. Ele ajuta la exprimarea unei sfere de sentimente, la evocarea emotiilor si la povestirea. O astfel de grafica adauga si elementul de distractie sau divertisment pe banner. Indiferent daca se utilizeaza un desen simplu, o ilustratie elaborata, un model geometric sau o fotografie cu animale dragute sau cu persoane atractive, este esential sa le incorporati numai atunci cand este cazul. Cu toate acestea, este binecunoscut faptul ca o reclama cu grafica va avea intotdeauna un efect mai profund decat bannerele fara imagini.

O imagine convingatoare ii ajuta pe oameni sa se simta legati de mesajul sau produsul bannerului, deoarece demonstreaza efectiv beneficiile si ideea principala. Combinatia de imagini si slogan intotdeauna atrage atentia publicului. Cu toate acestea, este mai bine sa evitati imaginile mici si sa nu includeti prea multe elemente vizuale, deoarece ar putea parea coplesitoare. Mai mult decat atat, este de preferat sa nu se cupleze textul lung cu o imagine, ci sa se inlocuiasca primul element cu cel de-al doilea. Cel mai important, grafica ar trebui sa dezvaluie si scopul anuntului.

Evident, eficienta publicitatii este imposibila fara dimensiunea corecta a bannerului. Atunci cand alegeti dimensiunea bannerului de vinil exterior, trebuie sa tineti cont de vizibilitatea acestuia; de obicei, un banner mai mare, inseamna o sansa mai mare de a atrage consumatori. De asemenea, profesionistul in marketing ar trebui sa tina seama de locatia  bannerului (pentru a il face sa se potriveasca cu suprafata), distanta fata de cititori (pentru a asigura o buna lizibilitate), utilizarea materialelor (pentru a minimiza risipa de resurse) si tipul de public (publicul rutier necesita bannere mai mari). In cele din urma, bannerul ar trebui sa fie suficient de mare pentru a afisa mesajul si pentru a atrage atentia oamenilor; astfel, dimensiunea sa ar trebui sa fie echilibrata cu dimensiunea fontului, imaginii si culorilor de fundal.

Concluzie 

In concluzie, fiecare banner de vinil ar trebui sa fie facut cu atentie. Succesul banner-ului depinde de multi factori, dar cea mai importanta parte este designul sau. Designul atragator cu combinatii de culori eficiente, simboluri lizibile simple, fotografii vii sau grafice de produse, dimensiunea corecta (forma) bannerului si punctul focal si prezentarea vizuala bine organizata vor contribui la crearea unui banner remarcabil care ar influenta puternic cumparatorii. Mai mult, amplasarea bannerului exterior este un alt element important in procesul de publicitate.

 

Tempera - outwards
To Top