Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Banner pret

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Deci, aveti nevoie de un banner pentru un anumit motiv – poate fi vorba de o expozitie comerciala, de conferinte, de deschidere de magazine, de vanzare de masini sau de imprumut de informatii spitalicesc. Oricare ar fi misiunea ta, stii ca ai nevoie de un banner si de asemenea stii ca nu ai nicio idee cum sa proiectezi unul. Si, pe langa asta, ajutorul unui profesionist angajat este cu siguranta in afara bugetului. Nu va faceti griji daca aveti putina experienta de proiectare, vom trece prin asta impreuna. Deci, incepeti si pur si simplu sa urmati pasii de mai jos, pastrand in permanenta scopul dvs. Original in minte si veti face minuni.

Banner pret – sfaturi utile

  1. Cunoasteti scopul

Mai presus de toate, design-ul dvs. de banner trebuie sa realizeze cateva lucruri. Aceasta ar putea fi consolidarea branding-ului companiei, promovarea vanzarii in week-end, promovarea deschiderii magazinului, directionarea traficului sau atragerea participantilor la show-shop in magazinul dumneavoastra. Daca incepeti proiectarea cu acest scop clar stabilit in minte, nu puteti face alegeri gresite.

  1. Ganditi-va la dimensiune

Design pentru a se potrivi dimensiunii bannerului. Ganditi-va unde va fi bannerul in raport cu publicul dvs. tinta si daca va functiona acolo. Daca bannerul este atarnat intr-un magazin care nu se afla chiar la drum, dar publicul dvs. tinta se deplaseaza pe drumul din fata lui, atunci veti avea probleme daca designul dvs. nu ia in considerare aceasta distanta . In aceste conditii, elemente de design complicate, cum ar fi o rama florala decorativa, de exemplu, ar fi complet pierdute pentru audienta dvs. si vor sfarsi prin complicarea inutila a bannerului.

Cu vizibilitatea si lizibilitatea in minte, asigurati-va ca urmati instructiunile de imprimare. Nu plasati cuvinte sau elemente de design in afara zonelor protejate de sablon. De asemenea, extindeti fundalul si in zonele importante, care sunt acolo pentru a va asigura ca informatiile dvs nu sunt trecute cu vederea. Trateaza fiecare pixel cu atentie, fara a complica designul.

  1. Culoare, Culoare, Culoare

Culoarea este un aspect esential pentru un design eficient. Acesta atrage ochiul si creste dorinta de a citi. Incercati sa ramaneti cu culorile identificate de afacerea dvs., pastrand in acelasi timp un contrast bun si o lizibilitate buna. Un text luminos pe un fundal intunecat sau un text intunecat pe fundal deschis functioneaza cel mai bine. Unii vor argumenta ca combinatia lumina / intuneric este ideala pentru ca seamana cu semnele alb-pe-verde de pe autostrazi pe care suntem atat de obisnuiti sa le citim. Indiferent de culorile pe care le alegeti, asigurati-va ca acestea sunt contrastante si complementare. Marketerii folosesc adesea culori stralucitoare in anunturile lor pentru a atrage ochiul; aceeasi strategie va functiona pentru bannerul dvs. in aer liber.

  1. Ce este intr-un font?

Fontul pe care il alegeti va afecta in mod absolut lizibilitatea bannerului dvs. Ramaneti departe de scripturi, scrisori scanteietoare, scrisori subtiri sau ceva “scris de mana”. In cel mai bun caz, va luptati timp de 3-5 secunde de atentia publicului dvs. – adica trebuie sa ii atrageti atentia. Un font neutru, cum ar fi Arial sau Helvetica, va va ajuta sa obtineti un punct rapid si usor. Un script  ca Mistral, in timp ce este grozav pentru unele utilizari, poate fi greu de citit si va va face sa va pierdeti publicul.

  1. Brand it!

In multe moduri, elemente de branding vor reveni la alegerea culorii. Incercati sa ramaneti in interiorul schema cromatica a marcii dvs. Alte elemente esentiale de branding pe care ati putea dori sa le incorporati in designul dvs. ar fi orice logo sau sloganuri utilizate adesea in intreaga grafica a companiei.

Cand aveti dubii, mentineti lucrurile simple. Noi credem in tine si la brand-ul tau!

 

Tempera - outwards
To Top