Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Banner poliplan

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Bannerele de vinil pot avea diferite forme si scopuri. Ele sunt folosite pentru reclame in aer liber, care pot fi fie reprezentarea ofertelor unei companii sau organizatii particulare, fie anuntarea unui eveniment care atrage atentia publicului. In esenta, bannerele sunt utile numai atunci cand au un design exceptional.

Exista multe instrumente si strategii de design pe care specialistii de marketing ar trebui sa le ia in considerare atunci cand fac un banner. Ele pot include potriviri de culori, fonturi, imagini sau grafica, forme si marime, punct focal si ierarhie.

Banner poliplan – sfaturi utile

Culorile sunt cele mai puternice elemente de design care pot manipula cu pricepere perceptia oamenilor despre publicitate. Astfel, este foarte important sa le folosim in mod eficient. De fapt, culorile afecteaza oamenii in numeroase moduri: emotional, psihologic si fizic. In plus, acestia pot stabili o stare de spirit sau pot transmite o semnificatie subtila. Alegerea unui spectru corect de culori ajuta la crearea unui design profund pe banner. In plus, culoarea faciliteaza recunoasterea marcii si atrage mai multi consumatori decat un prospect banner fara culori. In functie de tipurile de emotii pe care bannerul ar trebui sa le aiba, comerciantii ar trebui sa combine culorile cu atentie pentru a se potrivi cu un logo sau orice alta inscriptie de brand pentru a face publicul tinta sa aiba o asociere corespunzatoare. In general, utilizarea culorilor corecte va face bannerul sa arate unic si sa-si sporeasca scopul de promovare.

Toate culorile sunt speciale in felul lor, dar pentru a atrage atentia publicului, este recomandabil sa se utilizeze culori stralucitoare, contrastante si nuante pentru bannere. De exemplu, portocaliul este cea mai vizibila culoare dupa rosu care se asociaza cu emotii pozitive, in timp ce albastrul emana siguranta si incredere. Celelalte optiuni includ culoarea alba, culoarea puritatii, albastru, negru, care simbolizeaza puterea, luxul si misterul, galben (o culoare atragatoare care este conectata la soare si prietenie), rosu care de obicei sugereaza pasiune, iubire si, uneori, manie sau verde (cea mai usoara culoare pentru ochi, ceea ce inseamna prospetime, sanatate si armonie).

Alternativ, puteti folosi scheme alb-negru pentru a crea un design minimalist si a adauga unele tonuri speciale. Toate aceste combinatii de culori au cea mai mare vizibilitate atat pentru bannerele de vinil, cat si pentru publicitatea in aer liber. Cu toate acestea, este foarte important sa aplicati modele de culoare potrivite care sa completeze sloganul. Amestecarea culorilor albe si galbene nu este o idee buna, deoarece va fi foarte dificil sa cititi textul si sa intelegeti informatiile. In plus, ar fi o greseala sa combinati prea multe culori simultan sau sa folositi culori incompatibile care se ciocnesc si arata rau impreuna).

Fonturi corespunzatoare

Evident, fonturile afecteaza lizibilitatea bannerului si imaginea sa generala. In primul rand, dimensiunea fontului ar trebui sa fie adecvata si nu prea mica pentru o imagine care sa fie vizibila de la distante mari. In al doilea rand, este mai bine sa folositi simboluri clasice simple, cum ar fi Arial, Helvetica, Trajan sau Bodoni, care sunt usor de citit si de inteles. Cu toate acestea, daca cineva doreste sa evidentieze o scurta informatie (un cuvant sau o expresie), este posibil sa utilizati un font unic. In al treilea rand, este o idee buna sa evitati includerea unor informatii detaliate pe banner; in schimb, ar trebui sa prezentam punctul principal intr-un mod simplu si scurt, deoarece atentia oamenilor dureaza doar cateva secunde.

Cel mai important, textul de pe banner trebuie sa fie lizibil pentru public, inclusiv pentru cei care se afla in trafic; astfel, comerciantul ar trebui sa selecteze doar unul sau doua fonturi care se completeaza reciproc si sa nu distraga atentia de la continutul sau mesajul bannerului. Pentru a crea un banner remarcabil, este mai bine sa evitati scrisul cursiv sau fonturile complicate, deoarece acestea sunt greu de citit. De preferat, ar trebui sa faceti un titlu indraznet, care sa fie atragator pentur ochi, in special pentru titluri scurte, si sa imperecheati fontul distinctiv cu unul mai conservator pentru un design echilibrat. In plus, este recomandabil sa utilizati fonturi din acelasi grup, variind dimensiunea fontului, greutatea si stilul.

 

Daca exista textul principal si informatiile secundare (titluri, subtitluri, sloganuri sau numere de telefon) si este necesar sa separati aceste elemente diferite unul de celalalt, trebuie sa luati in considerare o combinatie de doua dimensiuni, bolding si spatiere ca o metoda alternativa. In plus, un banner eficient se bazeaza, de obicei, pe un contrast: titluri super-indraznete si un font serif cursiv subtil pentru subtitrari; imperecherea serif-urilor si fonturilor serif; o combinatie de dimensiune, spatiere si culoare. Daca titlul bannerului este mai lung, este posibil sa aplicati un font mare dar subtire. In plus, fontul ar trebui sa se potriveasca cu designul bannerului si sa-i sustina scopul (serios, jucaus sau elegant).

Un punct focal clar ajuta un banner sa fie mai eficient si mai atragator; in plus, ii face pe trecatori sa se concentreze pe o parte necesara a anuntului. Indiferent daca este vorba despre un titlu sau o imagine, aceasta trebuie planificata cu grija pentru a atrage atentia rapid.

Tempera - outwards
To Top