Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Banner ieftin

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Iata cateva sfaturi de luat in considerare atunci cand proiectati sau cumparati un banner de vinil pentru afacerea sau organizatia dvs. sau chiar pentru uz personal. Aveti nevoie de ajutor suplimentar? Ne puteti contacta oricand.

Credeti sau nu, multi oameni acorda putina atentie scopului final de utilizare al banner-ului. Si, desi bannerele de vinil sunt o forma relativ ieftina de publicitate, cine vrea sa piarda bani pe un banner care nu obtine rezultate? Deci, prima intrebare pe care ar trebui sa o puneti este: “Care este rezultatul final pe care vreau sa-l realizez afisand bannerul meu?” Sau “Ce ar trebui sa se intample cand se afiseaza bannerul meu?”

 Banner ieftin Рexempe si sfaturi bannere promotionale

Exemple ar putea fi:

1) Daca sunteti un magazin de vanzare cu amanuntul, probabil doriti sa se vada telefonul si adresa spre site. Noi numim acest lucru ca “generator de potentiali” sau “conversie de trafic”. Scopul este insa un bum in apeluri sau trafic.

Textul extrem de “usor de citit” este extrem de important si un mesaj pe care oamenii il vor intelege rapid si usor. Bannerul dvs. poate fi afisat acolo unde oamenii nu au prea mult timp sa citeasca tone de text.

 

2) Daca sunteti o organizatie, poate ca incercati sa generati donatii sau apeluri la informare pentru a va creste numarul de membri. In acest caz, ar trebui sa observati o crestere a numarului de apeluri sau de e-mailuri si o crestere a numarului de membri. Din nou, fonturile clare si usor de citit sunt foarte importante, precum si tipul de organizatie in care va aflati. Uneori, oamenii gresesc facand doar promovarea siglei sau a denumirii lor, iar adesea oamenii nu au nicio idee despre tipul de firma pentru care se face reclama!

 

3) Daca celebrati un eveniment, evident doriti ca bannerul sa anunte evenimentul sau sa genereze emotie sau ambianta. Pentru bannerele pentru evenimente, va puteti distra cu culori, fonturi, scripturi si imagini, deoarece spectatorii vor fi aproape si vor avea timp sa vada intregul banner.

 

4) Daca participati la o piata pentru fermieri, poate doriti ca oamenii din multime sa vina la cort sau la masa. In acest caz, imaginile pline de culoare ale produsului dvs. vor fi mai atractive decat textul.

5) Daca obiectivul bannerului este informational sau instructiv, puteti impacheta textul si imaginile, deoarece spectatorii vor petrece timpul observand intregul banner. Am tiparit bannere uriase pentru fabrici, scoli si agentii care enumera reguli, regulamente, instructiuni  etc. Pentru bannere informative, puteti rupe destul de mult toate regulile.

 

Cele mai multe bannere sunt afisate in zone in care traficul este ridicat, cum ar fi punctele de trecere pe la coltul strazii sau zonele comerciale unde este posibil sa existe o multime de oameni, insa acesti oameni pot avea putin timp sa va citeasca bannerul. Daca bannerul dvs. este afisat pe o strada sau la un punct de trecere, este posibil sa aveti doar cateva secunde pentru a primi mesajul. Sau daca bannerul tau concureaza cu o multitudine de alte mesaje de marketing, trebuie sa ai bannerul care sa atraga atentia si sa gasesti rapid un mesaj simplu.

 

Pentru cele mai multe modele banner, va recomandam sa utilizati un font foarte clar si usor de citit. Aproape intotdeauna folosim un font Arial (indraznet) pentru mesajul principal. De exemplu, daca magazinul dvs. are un tricou de vanzare, poate doriti ca mesajul dvs. principal sa fie “50% reducere”. O a doua linie poate fi adresa sau domeniul dvs., dar partea importanta este mesajul principal pe care oamenii il vor intelege rapid si usor.

 

Culoarea mesajului dvs. este, de asemenea, foarte importanta. Cu cat este mai mare contrastul dintre font si fundal, cu atat mai bine. Unele bannere excelente sunt negru pe galben sau negru pe alb, rosu pe galben sau chiar albastru inchis pe alb. Stati departe de albastru pe albastru, rosu pe maro sau purpuriu pe negru. Mesajul dvs. va disparea cand este citit de la distanta.

 

Daca afisati bannerul intr-o zona slab luminata, veti dori sa utilizati culori contrastante extrem de stralucitoare, cum ar fi rosu pe galben. Puteti chiar sa doriti sa utilizati un vinil reflectorizant pe banner astfel incat farurile auto sau lumina ambientala sa va ajute sa “lumineze” mesajul.

 

O greseala pe care o vedem adesea si incercam sa ii ajutam pe clientii nostri sa o evite este dimensionarea incorecta a bannerelor lor. Adesea, un client va incerca sa economiseasca bani achizitionand un banner minuscul pentru a-si afisa mesajul de marketing. De exemplu, utilizarea unui panou cu inaltime mica intr-o intersectie poate pur si simplu sa nu va ofere o dimensiune suficienta pentru a afisa mesajul. Sau daca aveti mai mult de doua sau trei randuri de text, ar trebui sa luati in considerare cel putin o inaltime mai mare.

Tempera - outwards
To Top