Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Avantaje materiale promotionale

Tempera - inwards

Avand un buget restrans va fi greu sa alegeti elementele de marketing care sunt potrivite petru a va promova businessul si care dintre ele va pot aduce rezultatele asteptate. Cu un pret mic insa cu un impact de durata obiectele personalizate sunt investitii sigure. Ganditi-va bine si la un tricou de promvare. Clientii il vor purta in sala de sport, pe strada sau la cafenea. Este la fel ca si un panou publicitar care se misca pentru o companie. In mod normal, cat veti plati pentru un panou publicitar?

Mai multe studii arata ca 66 de procente dintre cei care participa la sondaje isi amintesc numee unui brand care se afla imprimat pe un obiect personalizat pe care l-au primit in ultimele 12 luni, iar 79 de procente dintre ei asociaza domeniul de activitate cu compania respectiva. In plus 87 de procente dintre participantii la studiu pastreaza obiectele promotionale mai mult de un an.

Obiectele personalizate dau si o rentabilitate mai mare a investitiilor decat publicitatea radio su cea outdoor si este egala cu publicitatea TV si cu cea a materialelor printate.

In timp ce cartea de vizita ramane un element de valoare in relatiile cu clientii, obiectele personalizate sunt o metoda foarte distractiva si creativa de a va prezenta datele de contact. Lasati unui potential client, in afara de cartea de vizita si produse personalizate. Unul din avantaje este ca nu va fi singura persoana care va vedea obiectul personalizat cu logoul companiei. Daca aveti de exemplu companii care isi desfasoara activitatea in domeniu calculatoarelor puteti sa ii lasati si un stick USB.

Atunci cand vine vorba despre a va face afacerea cunoscuta, un alt lucru de care va trebi sa tineti cont este si expunerea repetata. Acum puteti sa aratati brandul in mod constant clinetilor fara cheltuiti foarte mult bani. Este simplu, va trebi sa va ganditi ce produse vor fi utile pentru clienti.

Tempera - outwards
To Top