Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Atragerea atentiei publicului

Tempera - inwards

Atentia publicului poate fi atrasa prin diverse mijloace precum: jocuri de cuvinte, diverse combinatii relaxante si amuzante, povesti cu final neaspteptat, utilizarea cuvintelor cu mai multe sensuri, etc. cu ajutorul verbelor se creaza senzatia de dinamism.

1Cititi mai multe despre flyere.

Majoritatea reclamelor utilizeaza imperativul, prin sfaturi si indemnuri catre receptor. Acest gen de reclama este considerat agresiv si este foarte des intalnit in SUA.

Atat reclamele audio, cat si cele printate sau cele video au avantajul de a sugera calitatea deosebita a produsului prin efecte sonore, mimica, si pot compensa imposibilitatea de a da mai multe amanunte. Fundalul sonor al unei reclame este important. Asa cum reiese, toate componentele unei reclame trebuie sa tina cont de produsul pentru care se face promovarea si de personalitatea grupului tinta pentru ca acesta sa reactioneze pozitiv la primirea mesajului publicitar.

Publicitatea este o investiti daca este gandita cu acuratete. O greseala de eficienta este o pierdere in buget.

Alegera grupului tinta sta la baza procesului de comunicare. Uneori acest lucru este simplu, alteori tinta se determina greu, oar uneori este chiar imposibil de determinat.

Conceptul reprezintă centrul mesajului – ideea din spatele mesajului. Conceptele pot lua multe forme. Unele sunt vizuale, altele verbale, unele spun totul, altele fac doar aluzii, unele folosesc demonstraţii, şi unele folosesc persoane sau personaje.

Tempera - outwards
To Top