Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Atragerea atentiei publicului

Tempera - inwards

Atentia publicului poate sa fie aleasa prin mai multe mijloace ca jocuri de cuvinte, de diverse tipuri care dau o nota de relaxare  si de umor, povestea cu final neasteptat, folosirea unui cuvant polisemantic. Cu ajutorul verbelor se creeaza senzatia de dinamism.  Cele mai multe reclame folosesc imperativul, prin indemnuri si sfaturi pentru receptor. Genul acesta de reclame sunt considerate agresive si sunt inca foarte des intalnite in SUA.

Folosirea atat de deasa a imperativului se poate explica prin multiplele semnificatii pe care le poate avea: invitatir, sugestie, ordin, sfat. Ales corect, adica raportat corespunzator la destinatar poate asigura un prim contact reusit al receptorului cu textul publicitari.

Si reclamele video audio dar si cele video au marele avanta de a sugera calitatile speciale ale produselor prin efecte sonore, mimica, compensand astfel imposibilitatea de a da mai multe amanunte. Fundalul sonor al unei reclame este foarte important. DUpa cum reiese, toate componentele unei reclame ar trebui sa tina cont de produsul promovat de personalitatea receptorului de a reactiona in mod pozitiv din perspectiva sponsorului la reclama  este foart

Reclamele mobile ofera o acoperire larga, expunerea repetata, costurile reduse si flexibilitatea. Ghidurile in care se poate ace reclama pot sa fie din domeniii specifice precum cartile de telefoane, ghidurile turistice, ghidurile de distractii sau cele industriale. Au o viata mai lunga si vizeaza anumite categorii de clienti care sunt direct interesati sa gaseasca o informatie cu privire la un anumit produs si serviciu.

 

Tempera - outwards
To Top