Tempera Advertising | Productie publicitara | Personalizare promotionale

Afise publicitare pret

Tempera - inwards

MODELE SI PRETURI: AICI! 

Afise publicitare pret –  sfaturi pentru cele mai bune afise

Publicul tinta

Ca si in cazul oricarei activitati de publicitate sau de marketing, este important sa stiti cine este publicul vizat de afisul promotional.

Crearea unui poster cu un aspect estetic este un lucru foarte bun, dar pentru ce sa investiti, daca codurile sale grafice nu corespund tintei dvs.? Afisul dvs. va lupta apoi sa convinga si ar fi o adevarata eroare sa sperati la un mare impact.

Prin urmare, este necesar sa studiem bine gusturile publicului caruia ii este adresat afisul inainte de a incepe primele proiecte de creatie.

Aveti grija sa nu exagerati, gandindu-va, de exemplu, ca ar fi necesar sa adaugati o multime de trandafiri intr-un poster care vizeaza o audienta feminina. Ar rezulta un afis obositor, incarcat  si ineficient.

Prioritizarea informatiilor

Pentru a determina care este cea mai importanta informatie, puneti urmatoarea intrebare:

  • Care este scopul afisului publicitar?
  • Despre ce sau despre cine vorbim?
  • Unde se va vedea afisul? In ce conditii?
  • Ce ton, ce atmosfera va avea posterul?
  • Ce diagrama grafica ar trebui respectata?

Ierarhizati informatiile

Raspunzand la toate aceste intrebari, veti pastra doar informatiile primare care vor ghida mesajul dvs. si nu veti fi “in afara subiectului”.

In paralel, este important sa acordam prioritate informatiilor de pe afise, evidentiind ceea ce este cu adevarat important, dar si evitand supraincarcarea informatiilor care ar duce doar la pierderea interesului din partea publicului.

Formatul

De asemenea, alegerea dimensiunilor posterului dvs. este importanta: in functie de locul si contextul afisajului, dar si de suportul selectat, trebuie sa selectati o dimensiune adecvata.

Aveti nevoie de un afis care poate fi pus in spatele unei vitrine, un afis intr-o statie de autobuz,  sau un format mare pentru un panou exterior?

Este ceva la care trebuie sa ne gandim inainte. In caz contrar, veti plati un pret ridicat: odata ce posterele dvs. vor fi imprimate, va fi prea tarziu pentru a va da seama ca nu au formatul corect.

Este foarte interesant sa intelegeti sensul citirii unui poster publicitar, preferabil de catre cineva care il vede pentru prima data. In Occident, se citeste de la stanga la dreapta si de sus in jos.

Acest obicei se reflecta in modul nostru de a privi imaginea: privirea tinde sa ajunga mai intai in coltul din stanga sus al unui afis, apoi sa faca o traiectorie in “z” pana unde se termina in coltul din partea de jos lege. De aceea gasim adesea logo-ul marcii in partea dreapta jos.

Privirea isi incheie traiectoria pe sigla si astfel constituie ultima amintire pastrata de privitor (si deci cea mai persistenta). Evitati centrarea siglei dvs. sau sa ii dati o dimensiune disproportionata, nu va contribui neaparat la memorarea acestuia – asigurati-va ca nu faceti una dintre cele 6 greseli comune atunci cand creati un logo.

Scopul este sa pastrati privitorul in interiorul posterului cat mai mult posibil. Prin urmare, vom evita, pe cat posibil, punerea elementelor care ar putea trimite spre iesire: ​​sageata care indica spre exterior, persoana care priveste in directia opusa etc. Cu exceptia cazului in care, desigur, acest lucru este intentionat.

Cea mai frecventa greseala este incercarea de a plasa in centru tot ceea ce este considerat esential, indiferent de subiectul afisului. Vom avea o  compozitie foarte densa in mijlocul paginii si gol pe margine.

Puncte forte si perspective

Atunci cand se utilizeaza fundaluri imagine sau pentru o compozitie cu multe elemente, liniile de perspectiva au o mare utilitate in atragerea atentiei asupra unui detaliu specific.

Un prim plan foarte prezent, chiar plasat pe o parte, va fi intotdeauna vazut primul: nu este deci nesemnificativ si trebuie sa faca spectatorul sa vrea sa inteleaga continuarea scenei si sa ramana pe celelalte elemente.

La randul lor, fortele au scopul de a stabiliza compozitia in timp ce evidentiaza elementele importante.

Conceptul de “mai putin este mai mult” este adaptabil chiar si pentru un poster publicitar, in special in ceea ce priveste culorile.

Nu este nevoie sa incarcati compozitia cu elemente colorate inutile, un poster bine gandit trebuie sa preia in principal culorile si, in general, codurile grafice ale marcii pentru care se face promovare.

Tempera - outwards
To Top